Samsung pe locul doi în cota de piață smartphone în America de Nord

64

Samsung Electronics Co. își extinde cota de piață în domeniul smartphone-urilor în America de Nord în trimestrul trei 2018. În ciuda unei scăderi a numărului de vânzări la nivel global, Samsung a crescut în America de Nord (SUA + Canada). Informația a fost publicată de compania de cercetare de piață Strategy Analytics și preluată de noi din ziarul sud-coreean The Korea Herald.

Gigantul tehnic sud-coreean are o cotă de piață de 27,8% din vânzările de smartphone-uri pe continentul Nord American în perioada iulie-septembrie, echivalentul trimestrului trei din 2018. Anul trecut gigantul high-tech sud-coreean a avut o cotă de piață de 25,7% pentru trimestrul trei. Numărul total combinat de telefoane vândute, a scăzut cu 400.000 de unități pentru aceeași perioadă, de la un total de 10,3 milioane vândute în Q3 2017. Cota de piață a companiei Samsung în al treilea trimestru a scăzut de la 28,7%, cât a avut în trimestrul doi din 2018, au arătat datele publicate de Strategy Analytics.

Totalul vânzărilor de smartphone-uri pe piața din America de Nord a scăzut în Q3 2018 la 37,1 milioane de unități. Aceasta este scădere cu 11% față de aceeași perioadă a anului precedent. 41 milioane de telefoane inteligente au fost vândute în Q3 2017, potrivit aceleași companii de cercetare de piață.

Samsung este pe locul doi după compania americană Apple

Gigantul american Apple Inc., care a vândut 13 milioane de unități pe piața din America de Nord, a fost principalul jucător cu o cotă de 35%. Apple a crescut vânzările din punct de vedere al cotei de piață de la 30,7% anul trecut. De asemenea și al unităților vândute, 12,8 milioane de unități, în aceeași perioadă a anului trecut.

Strategy Analytics este o companie americană independentă de cercetare și consultanță cu activitate la nivel global. Compania a fost în 1968 și are sediul central în Boston, Massachusetts SUA. Are birouri în Marea Britanie, Franța, Germania, Japonia, Coreea de Sud, Taiwan, India și China.

Se pare că Samsung nu a beneficiat din plin de lansarea smartphone-ului Galaxy Note 9 pe piața din America de Nord„. A spus un observator din domeniul industriei de telefonie mobilă. Samsung Galaxy Note 9 nu a prins toată perioada trimestrului trei, iulie-septembrie. Acesta a fost lansat pe 9 august 2018 și pus în vânzare pe 24 august. Astfel a pierdut mai mult de o lună și jumătate din Q3 2018.