Samsung pe locul doi în piața smartwatch Q3 2019, Apple conduce

789
Sursa Foto: Strategy Analytics

Samsung ocupă locul doi în cota de piață smartwatch pe trimestrul trei din 2019. Gigantul high-tech a crescut cel mai mult procentual față de trimestrul trei 2018 dar este încă departe de compania americană Apple. Conform celui mai recent studiu de piață realizat de Strategy Analytics, Apple are aproape jumătate din cota de piață în Q3 2019.

Conform companiei de studiu de piață, aproape unul din două ceasuri inteligente livrate în întreaga lume între iulie și septembrie 2019 a fost un Apple Watch. Compania din Cupertino a reușit să vândă în Q3 un număr de 6,8 milioane de ceasuri inteligente. Numărul total de smartwatch-uri vândute la nivel global în trimestrul trei fiind 14,2 milioane. Samsung a ocupat locul doi, destul de departe de Apple, conform PhoneArena.

Această piață a ceasurilor inteligente este înfloritoare și în continuare în plin avânt. Față de aceeași perioadă a anului trecut vânzările totale au crescut cu 42%, de la 10 de milioane de ceasuri vândute în Q3 2018 la 14,2 milioane în Q3 2019. Acest lucru face ca rezultatul Apple să fie cu atât mai remarcabil.

În ciuda creșterii Samsung, Apple conduce detașat în cota de piață smartwatch

Smartwatch-urile Apple Watch a crescut de la 45% cota de piață în Q3 2018 la o cotă de 47,9% în Q3 2019. Cu siguranță, merită să subliniem că Apple a făcut toate aceste progrese fără aproape niciun ajutor din partea Apple Seria 5. Această serie a fost lansată la vânzare cu doar o săptămână înainte de sfârșitul trimestrului.

Samsung a avut o cotă de piață de 13,4% în trimestrul trei cu vânzări de 1,9 milioane de bucăți. Procentul Samsung a fost aproape dublu față de vânzările din Q3 2018. Atunci Samsung a avut o cotă de piață de 11%. Smartwatch-urile Samsung care au punctat ca vânzări au fost Galaxy Watch, Galaxy Watch Active și Galaxy Watch Active 2. Încă se vând bine Samsung Gear S3 și celelalte purtabile Samsung.

Strategy Analytics este o firmă americană globală independentă de cercetare și consultanță fondată în 1968. Compania are sediul în Boston, Statele Unite, cu birouri în Marea Britanie, Franța, Germania, Japonia, Coreea de Sud, Taiwan, India și China.

Steven Waltzer, analist senior la Strategy Analytics, a spus. „Samsung a vândut 1,9 milioane de ceasuri inteligente în întreaga lume în Q3 2019. Este aproape dublu față de 1,1 milioane în urmă cu un an. Partea de piață globală a smartwatch-urilor Samsung a sărit de la 11% la 13% în ultimul an. Samsung este clar numărul doi în lume ca furnizor de smartwatch-uri. Noile modele recente, cum ar fi Galaxy Watch Active 2, ar trebui să permită companiei Samsung să își îmbunătățească prezența globală a smartwatch-urilor în timpul sezonului de vacanță din Q4”.

Pe locul trei este compania Fitbit, a avut vânzări slabe

Evident, 1,9 milioane de smartwatch-uri nu sună pre grozav pentru nivelul companiei Samsung. Compania sud-coreeană cu o cotă de piață relativ modestă de 13,4%, pare să fie pe drumul bun având o creștere a vânzărilor de 73% față de aceeași perioadă a anului trecut. Samsung așteaptă o creștere și mai mare în Q4 datorită noului lansat Galaxy Watch Active 2. Acesta nu a prins tot trimestrul trei așa că Samsung are așteptări mari.

Pe locul trei, Fitbit a avut un trimestru destul de mediocru, cu vânzări microscopice de un milion de bucăți. Fitbit a realizat o cotă de piață de 11,3% în scădere evidentă față de aceeași perioadă a anului trecut. Conform Strategy Analytics, se așteptă o creștere pe această piață și din partea Google cu al său Pixel Watch.