Samsung Electronics este de 8 ani cel mai important brand din Asia. Campaign Asia, o firmă globală de marketing în domeniul comunicațiilor și Nielsen Company, o companie de cercetare a pieței, a efectuat un studiu al consumatorilor din 14 țări din Asia, „Asia Top 1000 Brands”. Samsung ține steagul sus în acest top în ultimii 8 ani consecutivi.
În topul celor 1.000 de branduri din Asia în 2019, compania Samsung Electronics a fost urmată de Apple Inc., Panasonic pe locul trei, Sony pe patru și Nestle pe locul cinci. Aceleași companii și în aceeași ordine au ocupat primele cinci locuri și în „Asia Top 1000 Brands” 2018. În plus, Samsung Electronics a fost singura marcă asiatică care a creat o imagine globală a mărcii „dincolo de limitările regionale”.
Samsung este imbatabil la telefoane, televizoare și electrocasnice
Samsung Electronics s-a clasat pe primul loc în șase categorii. La „cel mai prietenos brand” și „brandul care se potrivește cel mai bine cu valoarea participanților la sondaj”. De asemenea, Samsung a mai ocupat primul loc în domeniul tehnologiilor mobile, TV și tehnologii inteligente de acasă, precum și în domeniul audio / căști, aparate electrocasnice și tehnologii de uzură.
Campaign Asia a spus că principalele motive pentru care Samsung este pe primul loc în acest an sunt: imaginea mărcii pe piața mondială, portofoliul de mărci și inovarea produselor. În special, în acest an, Samsung Electronics a impresionat prin lansarea de produse performante în aproape toate domeniile ce interesează cumpărătorii.
Participanții au răspuns la următoarele întrebări:
- Întrebarea 1: „Când vă gândiți la următoarea categorie, care este cea mai bună marcă care vă vine în minte? În care aveți cea mai mare încredere sau care are cea mai bună reputație în această categorie”.
- Întrebarea 2: „În afară de cea mai bună marcă pe care ați nominalizat-o, ce brand considerați a fi al doilea cel mai bun brand din categorie?”
Cumpărători din Australia, Japonia sau China au participat la acest studiu
Studiul a fost efectuat între 13 martie și 10 aprilie 2019. Studiul a analizat preferințele consumatorilor din 14 piețe. Australia, China, Hong Kong, India, Indonezia, Japonia, Malaezia, Noua Zeelandă, Filipine, Singapore, Coreea de Sud, Taiwan, Thailanda și Vietnam. Cercetarea se bazează pe un total de 400 de respondenți pe fiecare piață. În Japonia, India și China, participanții au fost în număr de 800, 1.200 și respectiv 2.000. Participanții au fost din toate categoriile reprezentative de populație de pe piață. A fost ținut cont de vârstă, sex și venitul lunar al persoanei, printre altele, conform News Samsung.
Studiul cuprinde 15 categorii majore: alcoolul; îmbrăcăminte și accesorii; auto; băuturi; electronice de consum; servicii de curierat. Mai cuprinde printre altele servicii financiare; alimente; electrocasnice; casă și îngrijirea personală; media și telecomunicații; restaurante și petrecerea timpului liber. În cadrul acestor categorii majore există 81 de subcategorii.