Samsung Electronics a anunțat că a fost desemnat numărul unu ca producător de ecrane de semnalizare pentru al cincisprezecelea an consecutiv de către firma de cercetare de piață Omdia. Astfel Samsung își consolidează un deceniu și jumătate de lider pe piață cu vânzări record de ecrane de semnalizare – Digital Signage.
Potrivit Omdia, în 2023 Samsung a condus piața globală Digital Signage cu o cotă de piață de 33%. Anul trecut compania Samsung a vândut și peste 2 milioane de ecrane de semnalizare – Digital Singage, un număr record pentru companie.
De 15 ani Samsung este liderul pieței Digital Signage
„Atingerea primului loc pe piața globală Digital Signage timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru față de inovare. În același timp, arată și capacitatea noastră de a ne adapta la condițiile pieței și nevoilor clienților noștri”. A declarat Hoon Chung, vicepreședinte executiv al Visual Display Business la Samsung Electronics, potrivit SamsungNewsroom. „Vom continua să oferim clienților noștri dispozitive, soluții și servicii specializate care răspund nevoilor lor diverse.”
Samsung Electronics introduce în mod regulat produse de semnalizare diferențiată care răspund diferitelor nevoi ale mediului de afaceri.
- Samsung The Wall, primul display modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall permite clienților să ajusteze dimensiunea, raportul și forma semnului în funcție de preferințe și caz de utilizare.
- Smart Signage – Semnalizare inteligentă. Oferă o senzație excelentă de imersiune cu profilul său ultra-subțire și designul uniform al cadrului.
- Semnalizare în aer liber – Outdoor Signage. Sunt ecrane adaptate pentru sport, piețe de reper și stații de încărcare pentru vehicule electrice. Ecranele din portofoliul Outdoor Signage sunt proiectate pentru o vizibilitate clară în orice mediu meteorologic.
- Samsung Interactive Display. Sunt ecrane optimizate pentru piața educației, care pune instrumentele educaționale la îndemâna educatorilor și studenților.
Ecrane de semnalizare incredibile fabricate de Samsung
Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru scenariile de utilizare unice. De exemplu The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.
Conducerea Samsung în industria Digital Signage poate fi atribuită angajamentului companiei față de inovarea produselor și serviciilor. De exemplu, introducerea primului afișaj micro LED transparent din lume în ianuarie a fost remarcată de experții din industrie drept următoarea generație de afișaje comerciale, câștigând premii precum „Most Mind-Blowing LED” și „Cel mai bun afișaj transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.
Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation demonstrează și mai mult angajamentul Samsung de a afișa inovația. Această platformă nativă în cloud combină operațiunile de conținut și semnalizare la distanță pe o singură platformă securizată, oferind servicii și soluții care depășesc doar hardware-ul, asigurând în același timp funcționarea și gestionarea fără probleme pentru utilizatori.
Privind în perspectivă, piața globală Digital Signage se estimează că va avea o creștere rapidă. Va avea o creștere anuală estimată de 8% care va duce la o dimensiune estimată a pieței de 24,6 miliarde USD până în 2027, față de 14 miliarde USD în 2020.