Acasă Stiri Samsung nu va mai face publicitate în aplicațiile sale

Samsung nu va mai face publicitate în aplicațiile sale

Publicitatea în aplicațiile proprii Samsung pe popularele smartphone-uri Galaxy a fost mult timp un spin pentru mulți utilizatori. Acum compania a decis să-și ia rămas bun de la publicitatea în aplicații. TM Roh, care a condus divizia mobilă câțiva ani, a anunțat recent la o întâlnire cu angajații că Samsung nu va mai face publicitate în aplicațiile native ale companiei.

Evident, reclamele aduc încasări pentru companie, dar criticile exprimate frecvent de utilizatorii de Samsung Galaxy consideră că publicitatea are un impact negativ puternic asupra experienței utilizatorului. Acest lucru este deosebit de enervant, deoarece aplicațiile furnizate de producătorul dispozitivului nu au fost instalate la cererea utilizatorului. Acum compania schimbă macazul.

Fără reclame publicitare în aplicațiile native Samsung

Roh a spus că versiunile viitoare ale acestor aplicații nu vor mai afișa reclame. Acest lucru se aplică tuturor aplicațiilor companiei, cum ar fi Themes, Muzică, Pay sau Meteo, care sunt preinstalate pe smartphone-urile Galaxy din fabrică. Nici cei care și-au cumpărat cele mai scumpe smartphone-uri nu au fost cruțați de reclame. Chiar dacă au cheltuit peste 1.300 de euro pe un Galaxy S21 Ultra au primit în continuare reclame.

Compania a emis acum o declarație oficială cu privire la acest subiect către The Verge, conform WinFuture. „Compania a luat o decizie de a înceta reclamele pentru aplicațiile proprietare, inclusiv Samsung Weather, Samsung Pay și Samsung Theme”. Compania a mai declarat că „Apreciem feedback-ul utilizatorilor noștri. Ne continuăm angajamentul de a le oferi cea mai bună experiență posibilă din produsele și serviciile noastre Galaxy”.

Samsung Themes este un serviciu de conținut decorativ premium disponibil nativ pe dispozitivele Galaxy din întreaga lume. Galaxy Themes Studio îi ajută pe utilizatori să creeze cu ușurință experiență și conținut UI captivant.

TM Roh a spus că anunțurile vor fi eliminate prin actualizările software One UI. Dar nu este clar dacă acest lucru se va întâmpla în următoarea actualizare mare. Compania a specificat doar că această actualizare va fi gata până la „sfârșitul acestui an”. Sunt șanse ca următoarea actualizare One UI să o aducă. De asemenea, nu știm momentan dacă această modificare se va limita la Coreea sau dacă se aplică și piețelor globale.

Stiri

Samsung în parteneriat cu muzeul Louvre pentru lucrări de artă în Art Store

Samsung a semnat zilele trecute un parteneriat cu Muzeul Luvru (Louvre în franceză), renumitul muzeu de artă din Paris. Prin această colaborare...

Samsung Display produce în masă ecrane OLED de 90Hz pentru laptopuri

Laptopurile de jocuri OLED ar putea fi în curând un lucru comun datorită Samsung Display. Subsidiara Samsung crește producția în masă a...

Seria Galaxy S22 fără cameră sub afișaj: ecran Infinity-O ca seria S21

Apar tot mai multe zvonuri despre seria Galaxy S22 și nu vor conteni până la lansarea propriu-zisă. Noua serie emblematică Samsung va...

Galaxy Book Flex 3 Alpha certificat de FCC, rulează Windows 11 Pro

Samsung pare să dezvolte o continuare directă a laptopului Galaxy Book Flex 2 Alpha în așteptarea marelui anunț Microsoft Windows 11 de...

Galaxy Watch 4 Golf Edition a fost lansat de Samsung în Coreea de Sud

La modelele Galaxy Watch și Watch Active 2, Samsung a lansat și o ediție specială Golf Edition. Ambele ceasuri au avut succes...

Galaxy S22 Ultra cu încărcare de 45W și noi detalii despre Exynos 2200

Acum, când seria Apple iPhone 13 a fost lansată oficial, în timp ce Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3...

Samsung a lansat un nou frigider Bespoke personalizabil cu o singură ușă

Samsung Electronics a lansat zilele trecute un nou frigider cu o ușă în gama Bespoke. Acesta este mai practic și va fi...