„Open always wins – Deschis întotdeauna câștigă” este sloganul Samsung Electronics folosit pentru reclame olimpice în aer liber la Paris, Franța. Cu aceste reclame, în special la Flip 5, Samsung introduce privitorii în atmosfera Jocurilor Olimpice de la Paris 2024. Reclamele au fost afișate de Samsung în locuri încărcate de istorie din capitala Franței.
Publicitatea olimpica în aer liber a Samsung Electronics este realizată la principalele atracții din Paris, Franța, potrivit SamsungNewsroom. Momentan este vorba despre „Opera Garnier” și „La Défense”. Aici vor fi afișate reclame până la sfârșitul lunii septembrie, când se încheie Jocurile Paralimpice. Aceste jocuri sunt pentru sportivii cu dizabilități și se desfășoară după Jocurile Olimpice, în același loc ca acestea.
Samsung își face reclamă la Paris în timpul jocurilor Olimpice
Reclama în aer liber conține mesajul olimpic al Samsung Electronics „Open always wins” și, împreună cu Galaxy Z Flip 5, exprimă „Breaking”, un nou sport pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024, care atrage sportivii și fanii olimpici din întreaga lume cu noile lor posibilităţi.
Samsung Electronics reflectă valorile mărcii sale de „Deschidere” și „Inclusivitate” și „Deschis întotdeauna câștigă”. Asta înseamnă că pot fi deschise posibilități infinite dacă toată lumea cooperează pentru a face față provocărilor. La evenimentul Paris 2024 „Open always wins” este mesajul campaniei Olimpice și Paralimpice.
La Défense este cel mai mare district de afaceri din zona metropolitană Paris a Franței. La Défense este numită după statuia La Défense de Paris a lui Louis-Ernest Barrias, care a fost ridicată în 1883 pentru a comemora soldații care au apărat Parisul în timpul războiului franco-prusac.
Palatul Garnier este cunoscut și sub numele de Opéra Garnier. Palais Garnier a fost numit „probabil cea mai faimoasă operă din lume, un simbol al Parisului precum Catedrala Notre Dame, Luvru sau Bazilica Sacré Coeur”.
Între timp, Samsung Electronics a fost partener olimpic oficial de aproape 40 de ani și a contribuit la conectarea fanilor din întreaga lume pentru a se bucura și a comunica mai strâns cu Jocurile Olimpice prin intermediul tehnologiei mobile.