Samsung va renunța în curând la seria Galaxy J, vine Galaxy M

1183

Samsung își reorganizează brand-urile și liniile de produse mid-range și low-end. Reflectând schimbările din strategia smartphone-urilor Samsung vrea să stimuleze gamele mid și low-end cu produse „premium”. După ce în ultimul timp a dus o luptă intensă împotriva rivalilor săi chinezi, Samsung începe o noua eră în domeniul smartphone pe data de 11 octombrie, odată cu lansarea modelului Galaxy A9 Pro.

Dar, potrivit ultimelor informații, planurile Samsung nu includ doar adăugarea de funcții suplimentare în smartphone-urile sale. În realitate, în cursul anului viitor, Samsung va extinde treptat seria Galaxy A în gama de prețuri low-end. Astfel, conform PhoneArena, compania sud-coreeană va elimina în viitorul apropiat seria actuală Galaxy J. „Seria J va fi integrată treptat în seria A„, a declarat un specialist în domeniu, apropiat companiei Samsung.

Planuri pentru o nouă gamă low-end numită Galaxy M

Această mișcare, de a elimina gama Galaxy J, se datorează nivelului mai ridicat al recunoașterii brandului Galaxy A, prin care Samsung speră că va spori considerabil vânzările sale pe termen lung. În plus față de extinderea seriei Galaxy A, gigantul sud-coreean are planuri de a crea o nouă serie. Denumită Samsung Galaxy M aceasta va cuprinde smartphone-uri low-end. Litera „M” (Magic) – a denumit în trecut modele de înaltă-performanță la un preț atractiv. Acest nume, Galaxy M, a fost folosit ultima oară în 2012. Acum se pare că va înlocui seriile Galaxy On în China și India, unde acestea sunt vândute.

Asia de Sud-Est este o parte a continentului asiatic care cuprinde teritorii și state aflate la est de India, la nord de Australia și la sud de China. Ocupă o suprafață de aproximativ 4.545.000 km² și are o populație de circa 641.776.000 de locuitori. Vietnam, Thailanda, Singapore, Filipine, Cambogia, Laos, Indonezia, Malayezia, Myanmar și Brunei fac parte din această regiune.

Spre deosebire de strategiile recente ale companiei Samsung, prin această mișcare compania se așteaptă să-și reducă profiturile la minim cu noua serie Galaxy M, de asemenea, să-și mențină poziția în India și să-și sporească prezența în ​​China, Asia de Sud-Est și America Latină. În cele din urmă, însă, lipsa profitului în acest segment va fi compensată de creșterea vânzărilor gamei Galaxy A.

În ansamblu, se pare că în următoarele 12 luni Samsung va revizui în mod semnificativ afacerea cu smartphone-uri. Ceea ce rămâne de văzut însă este dacă aceste modificări (care vor include și introducerea liniilor Galaxy R și Galaxy P) vor fi suficiente pentru ca Samsung să-și mențină poziția numărul unu la nivel mondial.