Samsung a lansat în România gama de frigidere Bespoke

561
Samsung a lansat in Romania gama de frigidere Bespoke
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Rolul de bază pe care electrocasnicele îl joacă în viața noastră nu s-a schimbat fundamental în ultimii 100 de ani. Funcțiile principale rămân aceleași chiar dacă avem aparate Samsung, Electrolux, LG sau alte branduri: să mențină mâncarea proaspătă și să ne ajute la curățenie. Însă în ultimii 5 ani, spațiile în care locuim au căpătat noi valențe. Au devenit tot mai smart în ceea ce privește componenta tehnologică și cea de design. De aproape un an și jumătate pandemia a schimbat și felul în care oamenii interacționează cu noile tehnologii.

Pe fondul acestor noi schimbări, Samsung crede că și electrocasnicele trebuie adaptate acestei noi realități. Așa a apărut și gama de frigidere Bespoke. Este o nouă viziune Samsung în privința electrocasnicelor. Recent Samsung a lansat pachetului Bespoke Kitchen, ce înglobează viziunea Samsung despre rolul electrocasnicelor în casele noastre.

Lucrurile se îndreaptă în aceeași direcție și pe plan local în România. Conform unui sondaj realizat de Samsung în România, întrebați care sunt elementele care contează cel mai mult la un frigider, pentru 1 din 4 români este foarte important designul acestuia. Totuși, în ceea ce privește frigiderele, nu există o ofertă foarte diferențiată ca design pe piața din România.

Frigiderele personalizabile Samsung Bespoke lansate în România

De asemenea, 1 din 5 români consideră culoarea ca fiind un element important în alegerea frigiderului lor. Dar, atunci când discută despre bucătăria lor, românii aleg în continuare culori mai tradiționale pentru mobila de bucătărie. Sunt alese culori precum maro (39%) și alb (22%). Pentru culoarea frigiderului mai bine de jumătate preferă alb (55%) și argintiu (21%). De fapt în România acestea și sunt opțiunile disponibile majoritar pe piață. În schimb, utilizatorii s-au reorientat către alte metode de a-și decora și colora frigiderele. 75% dintre aceștia declară că folosesc magneți, bilete, autocolante, etc. pe frigider pentru a-și înveseli bucătăria. Și aici apare Samsung cu noile modele personalizabile Bespoke.

De asemenea, sondajul mai arată că 36% dintre români sunt de părere că frigiderul lor nu se potrivește cu celelalte elemente din bucătărie, în timp ce 31% dintre utilizatori spun că nu sunt mulțumiți de design-ul frigiderului lor. Vestea bună în acest sens este lansarea gamei de frigidere Samsung Bespoke în România. Aceasta are la bază trei idei revoluționare:

  • Customizarea – partea exterioară vine în diferite materiale, precum metal, cotta sau sticlă, dar și în diferite culori. Este vorba despre Black clean glass; White clean glass; Cotta beige; Cotta sky blue; Cotta lavender; Black metal și Silver metal
  • Modularitatea – frigiderele pot fi instalate împreună pentru a crește capacitatea de depozitare
  • Look-ul modern – frigiderul beneficiază de un design gândit astfel încât să poată fi integrat cu ușurință în orice bucătărie

Tehnologia care stă la baza noii game Samsung Bespoke este SpaceMax. Aceasta face ca pereții mult mai subțiri ai frigiderelor Bespoke să creeze mai mult spațiu de depozitare. Dimensiunea standard înseamnă o capacitate de 385 litri și 600mm adâncime.

Frigiderele Bespoke cu prețuri începând de la 600 de euro

Samsung și-a luat angajamentul de a crea aparate electrocasnice menite să ajute la reducerea consumului de resurse și a risipei. Felul în care a fost construită gama Bespoke, sistemul său modular, înseamnă că utilizatorii vor modifica structura internă sau externă a frigiderului doar atunci când e necesar. De exemplu, la creșterea numărului de membri în familie, se poate adăuga un corp suplimentar fără nevoia achiziționării unui frigider nou. De asemenea, spre deosebire de frigiderele convenționale, frigiderele Bespoke nu trebuie înlocuite în totalitate atunci când au nevoie de reparații.

Frigiderele Samsung Bespoke au prețuri începând de la aproximativ 600 de euro. Un panou metalic pentru personalizare costă cam 70 – 80 de euro.