Samsung își cere scuze pentru o reclamă cu o femeie alergând singură noaptea

346

Samsung și-a cerut scuze pentru o reclamă care vizează femeile și care a fost criticată drept „nerealistă”. Reclama, lansată ca parte a campaniei Night Owls a companiei, a fost concepută pentru a sărbători individualitatea și exercițiul la orice oră, începe cu o femeie care se trezește la două dimineața pentru a merge la alergat singură în miezul nopții.

Folosind Galaxy Watch și Galaxy Buds de la Samsung, reclama o arată pe tânără ieșind pe străzile orașului, alergând pe lângă grupuri de oameni, zâmbind unui bărbat de pe potecă, în timp ce o bufniță îi urmărește fiecare mișcare.

O reclamă Samsung la Galaxy Watch și Galaxy Buds a atras critici

Reclama companiei Samsung a fost criticată online de către grupurile de femei ca fiind considerată inoportună și surdă la preocupările legate de siguranță, declanșând o mișcare în rețelele sociale. Aici mai multe femei au împărtășit povești despre hărțuirea lor în timpul alergării.

Samsung a spus că nu a avut niciodată intenția „de a fi insensibil la conversațiile în curs despre siguranța femeilor”. „Ne cerem scuze pentru modul în care a fost primit acest lucru”, spune compania conform Thenewdaily. Anunțul a fost publicat pe YouTube la sfârșitul lunii martie, provocând o avalanșă de răspunsuri negative. Samsung a răspuns la unele comentarii „nerealiste” de pe rețelele de socializare, potrivit BBC. „Putem să vă asigurăm că sensul acestei reclame este ca toți clienții Galaxy să-și atingă obiectivele de sănătate și bunăstare în programul lor”, spune Samsung.

BBC – British Broadcasting Corporation este cel mai vechi post de radio național din lume și cel mai mare din lume după numărul de angajați. A fost fondat în 18 octombrie 1922 și are sediul la Londra. În 2021 BBC a avut un venit net de 227 milioane GBP.

Revista Women’s Running și editorul de podcast, Esther Newman, a declarat pentru BBC că reclama „nu reprezintă adevărul” despre sentimentele de nesiguranță ale femeilor în timpul exercițiilor pe timp de noapte, darămite cu căștile puse.

„Femeile nu aleargă în acel moment pentru că le este prea frică”. „Este cu adevărat șocant. Nu cunosc nicio femeie care să alerge la două dimineața. Cu siguranță nu într-un oraș”. Newman a spus că femeia din reclamă care poartă căști a fost un „punct controversat”. „Majoritatea femeilor care aleargă și pe care le cunosc nu poartă căști. Acest lucru se întâmplă în timpul zilei, pentru că sunt îngrijorate de siguranța lor”, a spus Esther Newman.