Samsung Smart LED Signage aduce o cascadă digitală în Times Square

303
Samsung Smart LED Signage aduce o cascada digitala in Times Square
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Imaginați-vă un moment de relaxare deplină în inima unui oraș care nu doarme niciodată. Pe 27 iulie, atât turiștii, cât și cetățenii din New York au fost răsfățați cu o astfel de scenă. Atunci Samsung, în parteneriat cu compania de design D’strict din Seul, a prezentat Waterfall-NYC (2021) în Times Square.

Îmbinând tehnologia de afișaj Samsung Smart LED Signage, lider mondial în ceea ce privește panotajul digital, cu experiențele spațiale inovatoare facilitate de D’strict, „Waterfall-NYC (2021)” transportă spectatorii către un ocean digital cu valuri hiper-realiste și ape curgătoare în cascadă.

Instalația din Times Square a fost posibilă posibilă grație panourilor Samsung Smart LED Signage. Acestea măsoară peste 102,5 metri înălțime și este alcătuită din patru ecrane verticale. Efectul de apă în cascadă a profitat din plin de structura verticală a panourilor, oferind o experiență vizuală captivantă. Imaginile sunt afișate la cel mai înalt nivel de luminozitate din industrie, 9.000 de niți. În acest fel opera de artă rămâne vie chiar și în lumina directă a soarelui.

Samsung Smart LED Signage aduce o bucată de natură în Times Square

Sunt foarte încântat să colaborez cu D’strict pentru a-și prezenta creativitatea vizuală uimitoare prin puterea ecranelor noastre unice”. A spus Harry Patz, SVP și GM al Diviziei de afișare Samsung, conform Samsung Newsroom. „Cascada în cascadă profită de oferta noastră de semnalizare verticală. Afișajul încorporează trei ecrane în partea de jos conectate la unul în partea de sus pentru o experiență vizuală captivantă”.

Opera de artă din Times Square, prezentată de Samsung și dezvoltată de D’strict, evidențiază puterea artei publice de a depăși frontierele naționale în epoca unei pandemii mondiale. Sean Lee, CEO al D’strict, a declarat: „Aș dori să mulțumesc Samsung Electronics pentru planificarea împreună a acestui proiect și oferirea oportunității de a prezenta această mare lucrare în locul simbolic, Times Square din New York”.

Înălțimea Waterfall-NYC (2021) este de aproape trei ori mai mare decât opera Waterfalls realizată de artistul Olafur Eliason în 2008. Noua instalație de artă digitală a fost posibilă prin Smart LED Signage de la Samsung. Instalația, care se află la One Times Square, folosește patru ecrane verticale cu un total combinat de 10.831 metri pătrați.

Times Square este una dintre cele mai cunoscute locații din lume

One Time Square este piesa centrală a Times Square și este deținută de firma imobiliară globală Jamestown. Este una dintre cele două clădiri vizibile din toate punctele din Times Square. Waterfall-NYC (2021) aduce o bucată de natură – sau imitație a naturii – sub forma unei cascade digitale uriașe în pătratul din oțel, sticlă și beton.

Cu un număr zilnic de pietoni între 200.000 – 350.000 și milioane de aprecieri din filme, TV și rețele sociale, Times Square este una dintre cele mai vizibile și recunoscute locații din lume. Semnalizarea digitală înaltă de 350 de metri pe fațada orientată spre față a clădirii oferă companiilor oportunitatea de a crea campanii de publicitate convingătoare în Times Square.