Samsung ar putea deveni noul sponsor al echipei Inter Milano

947
Samsung ar putea deveni noul sponsor al echipei Inter Milano
Sursa Foto: footyheadlines.com

Football Club Internazionale Milano este un club de fotbal din Milano, Italia, care evoluează în Serie A. În Italia și în lume clubul este denumit și Inter sau Inter Milano. Inter este singura echipă italiană care a participat la toate edițiile campionatului național Serie A de la fondarea acestuia. Este o echipă extrem de iubită, nu numai în Italia, dar și în toată lumea. Samsung ar putea fi noul sponsor la echipei Inter.

Suning, actualul sponsor al Inter Milano, este în tratative cu Samsung pentru a deveni noul sponsor al Inter. Aceste informații, au apărut în presa din Italia, și au fost preluate de noi de la Sempreinter.com, via NewsNow, Samsung se numără printre concurenții care vor înlocui Pirelli ca principal sponsor pe tricoul Inter, potrivit informațiilor din presa italiană.

Samsung poate fi noul sponsor la echipei Inter Milano

Ediția tipărită a lui Tuttosport, un ziar care apare în 28 sau 32 de pagini și patru ediții, a subliniat că proprietarii echipei Inter Milano, compania chineză Suning au anunțat în 2 aprilie o colaborare cu Samsung. Cele două companii au în vedere în primul rând „consolidarea cooperării” în încercarea de a asigura creșterea continuă a propriilor afaceri.

Pirelli a fost principalul sponsor și nume de pe tricourile echipei Inter Milano din 1995. Este considerat unul dintre cele mai lungi parteneriate din fotbal. Pe de altă pare, Samsung are deja relații de afaceri în Asia cu proprietarii Inter Milano, Suning Group. De fapt, Samsung este principalul sponsor care apare și pe tricoul echipei chineze din Super League, Jiangsu Suning, care este deținută de Suning Holdings Group.

Internationale Milano a fost fondată la 9 martie 1908. A câștigat 30 de trofee naționale: 18 campionate (scudetto), 7 cupe și 5 Supercupe ale Italiei. La nivel internațional a câștigat de 3 ori Cupa Campionilor Europeni/Liga Campionilor. A câștigat două Cupe UEFA și două Cupe Intercontinentale.

Conform Sempreinter.com, Suning a contactat Samsung cu privire la posibilitatea de a deveni noul sponsor care va apărea pe tricourile echipei Inter Milano. Samsung este favorită pentru a deveni principalul sponsor al Inter, deși negocierile sunt în curs. Suning Holdings Group vrea să obțină cel puțin 30 – 35 milioane euro de la Samsung. Samsung are experiență de sponsorizare în fotbalul european, fiind anterior sponsorul principal al clubului Chelsia Londra din Premier League din 2005 până în 2015.

Pe de altă parte, Tuttosport, scrie că Suning Group este la vânătoare de sponsori pentru Inter. Printre aceștia se numără și LionRock Capital, un fond de investiții din Hong Kong. Acesta este foarte activ în SUA, cu o bancă depozitară în Silicon Valley Bank.