Samsung Electronics a anunțat extinderea parteneriatului său cu Toyota Motor, unul dintre cei mai mari producători auto din lume. Astfel Samsung va aduce soluțiile Smart Signage la mai multe reprezentanțe Toyota de pe piețele cheie. Această extindere vine în urma transformării digitale la scară largă, finalizată cu succes la începutul anului 2025 în Europa.
Parteneriatul Samsung cu Toyote Motor s-a extins prin livrarea a 23.000 de afișaje inteligente de semnalizare și software de gestionare la distanță care au modernizat reprezentanțele Toyota din întreaga lume. Samsung a modernizat până acum 1.250 de reprezentanțe din 40 de țări din Europa.
Întrucât cumpărătorii de mașini trec din ce în ce mai mult de la căutarea online la vizitele în persoană, parteneriatul își propune să creeze o experiență a clientului perfectă și conectată, prin transformarea dealerilor tradiționali în medii dinamice, îmbunătățite digital.
Parteneriat Samsung și Toyota pentru soluții Smart Digital Signage
„Tendința de digitalizare a reprezentanțelor auto se accelerează la nivel global, iar Digital Signage joacă un rol cheie”. A declarat Hoon Chung, vicepreședinte executiv și șef al echipei Enterprise Business, Visual Display (VD) Business la Samsung Electronics, potrivit SamsungNewsroom. „Prin parteneriatul cu Toyota, suntem mândri să oferim soluții în procesul de cumpărare a mașinilor pentru clienții din întreaga lume.”
Samsung a implementat deja aproximativ 23.000 de afișaje Smart Signage în reprezentanțele Toyota din Europa, Orientul Mijlociu și Comunitatea Statelor Independente (CSI). Este unul dintre cele mai ample proiecte de semnalizare comercială ale companiei de până acum.
O gamă de ecrane tactile și afișaje LED de interior Samsung sunt instalate în zone cheie ale reprezentanțelor digitale Toyota. Acestea sun amplasate la recepție, cabinele de consultanță, zonele de expunere a vehiculelor și saloanele pentru clienți. Aceste produse includ ecrane din seria QMC, o gamă de afișaje 4K UHD cu dimensiuni cuprinse între 43 inch (109,22 cm) și 98 inch (248,92 centimetri), cu ecran antireflexie, rame uniforme pentru utilizare perfectă în poziție portret sau peisaj și certificare EPEAT Silver pentru performanța de mediu.
Clienții reprezentanțelor digitale Toyota pot răsfoi modelele de vehicule, pot vizualiza specificațiile produselor și pot explora ofertele disponibile direct prin intermediul afișajelor Samsung Smart Signage. Interfețele tactile permit personalizarea în timp real, ajutând vizitatorii să își construiască configurația ideală a vehiculului pe ecran. Aceste instrumente digitale susțin o experiență de cumpărături mai interactivă și mai eficientă. Astfel permit personalului reprezentanțelor Toyota să poate explica mai pe larg despre malșini cu mai mulți clienți.
Administrare de la distanță cu securitate de nivel enterprise
Toate afișajele digitale ale reprezentanțelor Toyota sunt compatibile cu MagicINFO. Aceasta este soluția multifuncțională de gestionare de la distanță a dispozitivelor Samsung. MagicINFO permite echipelor Toyota să monitorizeze performanța ecranului și să depaneze problemele din rețeaua de afișaje dintr-un tablou de bord centralizat. Această configurație ajută la controlul hardware-ului, la minimizarea timpilor de nefuncționare și la asigurarea funcționării afișajului fără a fi nevoie de asistență la fața locului.

MagicINFO este certificat conform ISO/IEC 27001:2022 și ISO/IEC 27701:2019 de către British Standards Institution (BSI), subliniind angajamentul Samsung față de gestionarea securizată și axată pe confidențialitate a semnalizării digitale.
„Introducerea semnalizării digitale Samsung în reprezentanțele noastre a adăugat o valoare reală în fiecare etapă a călătoriei clientului”. A declarat Dirk Christiaens, manager de transformare a afacerii și experiență de brand la Toyota Motor Europe. „Există mai multe etape în călătoria de cumpărare a unei mașini și trebuie să comunicăm informațiile corecte la momentul potrivit pentru a oferi o experiență excelentă clienților.”
Conform Omdia, se preconizează că piața globală de afișaje digitale va ajunge la 12,6 miliarde de dolari până în 2029. În Q2 2025, Samsung a atins o cotă de piață globală record de 38,8%. Astfel Samsung își menține poziția de furnizor principal de afișaje comerciale la nivel mondial timp de 17 ani consecutivi. Televizoarele pentru consumatori sunt excluse din acest studiu de piață.

