Samsung Electronics Co. a fost al treilea cel mai mare furnizor de dispozitive purtabile anul trecut. Informația vine de la ziarul sud-coreean The Korea Herald care citează ultimul studiu de piață realizate de IDC. În ultimul an s-a înregistrat o creștere cererii globale de diapozitive purtabile. Samsung a livrat 30,9 milioane de bucăți anul trecut, potrivit companiei de studiu de piață International Data Corp (IDC).
Gigantul tehnologic sud-coreean a avut o cotă de 9,2% pe piața globală în domeniul wearables în 2019. A fost o creștere cu 2,3% față de anul precedent, a spus IDC. Apple Inc. și-a consolidat poziția de top cu o cotă de 31,7%, după ce a expediat anul trecut 106,5 milioane de dispozitive purtabile. Apple a avut o cota de piață de 27% și a vândut 48 de milioane de bucăți de dispozitive wearables în 2018. Xiaomi a fost al doilea cu 41,7 milioane de bucăți expediate, deși cota sa de piață a scăzut la 12,4% față de 13,1% cu un an mai devreme, arată datele IDC.
Apple conduce piața, Samsung ține aproape
„Piața de wearables este în creștere și companii precum Apple și Samsung captează o pondere tot mai mare a pieței”. A declarat Jitesh Ubrani, manager de cercetare pentru IDC Mobile Device Trackers. „Acești doi giganți tehnologici pun mereu presiune asupra restului pieței. Continuă să existe o mulțime de inovații și diferențieri între mărcile mai mici, iar această dominare a pieței de către Apple va continua și în viitor.”
Pentru întregul an 2019, IDC a declarat că vânzătorii au livrat un număr de 336,5 milioane de dispozitive purtabile în întreaga lume. Numărul este în creștere cu 89% față de 178 milioane de unități livrate în anul 2018. IDC a spus că dispozitivele se referă și la dispozitivele purtabile „care se atârnă sau sunt plasate în urechi„. Acestea în special, au condus la creșterea bruscă a acestui domeniu.
Livrările de produse, inclusiv căștile normale și căștile wireless, au ajuns anul trecut la 170,5 milioane de bucăți. Au crescut cu 250,5% față de cele 48,6 milioane de unități expediate în 2018. Ele au reprezentat mai mult de jumătate din totalul livrărilor de produse purtabile în 2019. Samsung a lansat anul trecut căștile wireless Samsung Galaxy Buds.
Ceasurile inteligente au ocupat locul doi după ce 92,4 milioane de bucăți au fost livrate anul trecut. Este o creștere cu 22,7% față de anul precedent 2018. În materie de smartwatch-uri Samsung a lansat anul trecut Galaxy Watch Active 2. Brățările de fitness au fost locul trei cu 69,4 milioane de unități livrate pieței.