Samsung vrea să vândă 15 milioane de Galaxy Z Fold 4 și Galaxy Z Flip 4

49
Galaxy Z Flip 4
Sursa Foto: Nicholas Sutrich / Android Central

Telefoanele precedente Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3, cu un plus pentru Flip, s-au vândut foarte anul trecut dar și anul acesta. Urmare a acestui lucru compania Samsung a stabilit noi ținte de vânzări pentru viitoarele modele Galaxy Z Fold 4 și Galaxy Z Flip 4.

Intenția Samsung este să livreze aproximativ de două ori mai multe smartphone-uri pliabile de generația a 4-a decât generația a treia. Compania și-a stabilit un obiectiv de 15 milioane de livrări de telefoane pliabile pentru Samsung Galaxy Z Fold 4 și Samsung Galaxy Z Flip 4 combinate.

Galaxy Z Flip 3 a avut 51% din cota de piață a telefoanelor pliabile în Q1 2022

Cele două flagship-uri pliabile viitoare ar trebui să fie dezvăluite în august în cadrul unui eveniment Galaxy Unpacked. Ambele modele vor fi lansate la vânzare mai târziu în aceeași lună, potrivit SamMobile. Samsung nu a stabilit data oficială, dar zvonurile susțin că evenimentul de lansare va avea loc pe 10 august. Telefoanele vor ajunge pe rafturi începând cu 26 august. Tot în același interval de timp, 10 și 26 august, va fi lansată și seria Samsung Galaxy Watch 5.

Samsung vrea să vândă cel puțin 15 milioane de telefoane Galaxy Z Flip 4 și Galaxy Z Fold 4 combinate. Compani își propune să dubleze livrările față generația anterioară de dispozitive pliabile și se așteaptă și ca raportul dintre livrările de Galaxy Z Fold și Galaxy Z Flip să se egaleze. Samsung vrea ca ambele flagship-uri, Z Fold 4 și Z Flip 4 să se vândă la același nivel.

Flagship sau nava amiral este cea mai importantă navă a unei flote. Este prima, cea mai mare, mai rapidă și mai puternică. Termenul „flagship” este o metaforă utilizată pentru a se referi la cele mai scumpe produse ale unei companii.

În Q1 2022, piața globală a telefoanelor pliabile a înregistrat 2,22 milioane de livrări. Este o creștere de 571% față de aceeași perioadă din anul precedent. Samsung Galaxy Z Flip 3 a avut o cotă de piață de 51%, în timp ce Fold 3 a avut o cotă de 20%.

Viitorul Galaxy Z Fold 4 ar putea ajunge pe rafturi la un preț mai mic decât generațiile anterioare. În acest fel compania Samsung vrea să convingă mai mulți clienți ca niciodată să se alăture segmentului de telefoane pliabile. Potrivit Samsung, lucrurile s-ar putea schimba ca vânzări față de anul precedent, iar Fold-ul va fi mai popular decât Flip-ul.