Samsung a anunțat venituri financiare record pentru Q3 2021

506
Samsung a anuntat venituri financiare record pentru Q3 2021
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Compania Samsung Electronics a anunțat ieri veniturile pentru trimestrul trei din acest an. Venitul total consolidat a fost un record trimestrial de 73,98 trilioane KRW (aproximativ 63 miliarde USD). Este o creștere cu 10% față de un an mai devreme, care a fost maximul anterior.

Profitul operațional al companiei a fost de 15,8 trilioane KRW (~13,4 miliarde USD), conform SamsungNewsroom. Și acesta reprezintă o creștere de 26% față de același trimestrul al anului trecut. Profitul operațional al companiei în Q3 2021 s-a dovedit a fi cel mai mare din ultimii trei ani și al doilea cel mai mare din istoria Samsung. Acest profit a venit pe fondul condițiilor favorabile de piață, vânzărilor mari de cipuri, memorii, dar și afișajele au avut vânzări foarte mari. Performanțe solide au înregistrat și afacerile cu produse finite.

Samsung a realizat un profit net de 10,5 miliarde USD în Q3 2021

Profitul net a crescut cu 31,3% față de anul anterior, la 12,29 trilioane KRW (10,5 miliarde USD) în perioada iulie-septembrie, a declarat cel mai mare furnizor de cipuri de memorie și smartphone-uri din lume în explicația sa privind veniturile. Această performanță a fost posibilă în cea mai mare parte din afacerea sa cu cipuri, cu o creștere foarte solidă. Afacerea sa de telefonie mobilă a câștigat un nou impuls odată cu lansarea în august a două noi smartphone-uri pliabile.

Samsung a spus că afacerea sa cu smartphone-uri a scăzut cu 8%, până la aproximativ 23,33 miliarde dolari. Acest lucru s-a întâmplat în ciuda vânzărilor solide a telefoanelor pliabile Galaxy Z Flip 3 și Galaxy Z Fold 3. Cu toate acestea, Samsung se așteaptă la vânzări puternice în Q4 2021 pe fondul vânzărilor mari de sărbători din noiembrie și decembrie.

În Q4 2021, compania se așteaptă la o cerere mai mare de televizoare din cauza sezonului de sfârșit de an. Cu toate acestea, cererea de la an la an este de așteptat să scadă, pe măsură ce mai multe regiuni adoptă politica „Trăiesc cu COVID-19”, iar cererea va scădea. Samsung intenționează să răspundă concentrându-se pe vânzările de produse premium și promoții optimizate de sfârșit de an.

În 2022, compania se așteaptă ca tendința de creștere să se oprească, deoarece consumatorii petrec mai puțin timp acasă. Cu toate acestea, este de așteptat să rămână un interes sporit pentru produsele personalizate, premium și pentru stilul de viață. Îmbunătățirea a mixului de produse Samsung, extinderea pieței globale, optimizarea comerțului cu amănuntul și marketingului sunt elemente cheie ale planului Samsung de viitor.