Campanie Samsung Visual Teaser pentru Galaxy Unpacked 2020

680

Evenimentul virtual Galaxy Unpacked 2020 este chiar la colț și Samsung dă mai multe indicii cu privire la dispozitivele viitoare. Samsung a conceput întotdeauna produse care să le permită oamenilor să se conecteze, să creeze și să comunice mai ușor. Gigantul tech vrea ca utilizatorii să aibă parte mereu de noi experiențe mobile peste tot unde se află.

Această campanie publicitară pentru Galaxy Unpacked a fost creată pentru a arăta modul în care aceste noi dispozitive ne vor ajuta în munca și jocul nostru, oferind consumatorilor o mai mare flexibilitate pentru a se adapta lumii noastre în schimbare. Pentru a arăta acest lucru, spotul publicitar prezintă un simbol aparent lichid, cu o nuanță de culoarea bronzului. Acest simbol are un finisaj mat care se schimbă continuu într-o varietate de forme, oglindind funcționalitatea perfectă pe care dispozitivele o alimentează.

Reclame în celebre locații pentru Galaxy Unpacked

Recent, Samsung a publicat pe canalele sale de socializare câteva postări care prezintă un simbol lichid care își schimbă continuu forma, oglindind funcționalitatea perfectă pe care o oferă experiența cu viitoarele dispozitive Galaxy. Aceste imagini impresionante, dar elegante, sunt acum prezentate pe fațadele unor clădiri reprezentative din întreaga lume.

Prin aceste reclame pentru Samsung oferă fanilor Galaxy o idee care lasă loc imaginației despre ceea ce va urma. Instalarea ecranelor uriașe a debutat pe clădirea COEX din Seul pe 23 iulie. A fost urmată de alte ecrane publicitare în Times Square din New York și FNAC la Madrid. Au urmat Piccadilly și Waterloo în Londra și Gara Centrală din Varșovia.

Piccadilly Circus este o intersecție și o piață pietonală din districtul Westminster din Londra, Marea Britanie. Piața, cândva considerată centrul Imperiului Britanic, este unul dintre centrele nervoase ale Londrei. Este extrem de populară londonezilor și turiștilor din întreaga lume.

Întrucât lumea se confruntă cu probleme fără precedent, conexiunile cu oamenii și accesul la informații sunt mai importante ca niciodată. În calitate de brand important, avem responsabilitatea de a ajuta societatea să avanseze”. A declarat Stephan Choi, vicepreședinte senior și șef al echipei de marketing, Business Communications Mobile la Samsung Electronics, conform NewsSamsung. „Primul nostru Samsung Galaxy Unpacked online a fi difuzat din Coreea. Vom dezvălui noi produse axate pe inovații semnificative care fac posibilă această promisiune. Această campanie este concepută să ofere consumatorilor noștri o privire timpurie despre ce va urma„.

Pe 5 august la Galaxy Unpacked vom afla mai multe despre seria Galaxy Note 20, Galaxy Fold 2, Galaxy Buds Live și smartwatch-ul Galaxy Watch 3. Credem că tabletele Galaxy Tab S7 și Tab S7+ vor fi lansate mai repede, însoțite eventual de un nou tracker de fitness.