Samsung a primit 11 premii Eventex pentru evenimente și marketing

330
Samsung castiga 11 premii Eventex pentru proiecte de evenimente si marketing
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Un mare succes pentru Samsung la Eventex Awards din acest an. La ceremonia de premiere internațională a industriei pentru evenimente și experiență de marketing, Samsung a primit patru premii de aur, patru de argint, două de bronz. Samsung a primit și Marele Premiu pentru „Cea mai bună experiență live – Best Live Experience”.

Premiile Eventex sunt acordate pentru creativitate și inovație în industria evenimentelor și marketingului. Sunt acordate începând din 2009 și onorează în fiecare an cele mai deosebite proiecte pentru evenimente și marketing. În 2021, 561 de cereri din 37 de țări au participat la concurs. Patru proiecte diferite au câștigat premii în nouă categorii diferite pentru Samsung.

Succes Samsung la Eventex Awards 2021

Este simplu, dacă pentru filme avem premiile Oscar, pentru televiziune premiile Emmy, pentru teatru premiile Tony, premiile Eventex sunt pentru evenimente și experiență în marketing. Astăzi, Eventex Awards este un adevărat simbol al excelenței și cel mai recunoscut premiu din industria evenimentelor.

Samsung a reușit să dea un exemplu deosebit la Eventex Awards 2021 în domeniul Connected Living, conform Samsung Newroom. Câteva măsuri extinse din ultimii ani au urmărit obiectivul de demitizare a tehnologiilor de casă inteligentă pentru un public larg, aducând soluțiile de mobilier în rețea mai aproape de consumatorii finali și făcând viața conectată tangibilă.

Pernod Ricard este o companie franceză de băuturi alcoolice, fondată în 1975, al doilea producător de băuturi alcoolice din lume. În exercițiul financiar 2019-2020, cifra de afaceri a Pernod Ricard a ajuns la 8.448 milioane de euro.

Companii care au primit cele mai multe Eventex Awards sunt Samsung 11 premii; Anheuser-Busch Inbev și The Supreme Committee for Delivery&Legacy ambele cu 7 premii; Mercedes-Benz Taiwan Ltd, „Centrul pentru dezvoltarea inițiativelor culturale” NPO și grupul EDP cu câte 6. Alte mărci populare câștigători ai premiilor Eventex 2021 sunt YouTube, SAP, Rolls-Royce, Pernod Ricard, Puma, PayPal, IBM, Google și BBC.

The Connected Living Go-to-Market Campaign 2019, implementat de Samsung cu agențiile Cheil, Faktor 3 și Faktor 3 Live, a câștigat aurul la categoriile „Brand Experiență – Tehnologie” și „Tehnologie de interacțiune”, precum și argint în categoria „Campanie de marketing – Tehnologie”. Medalia de aur a primit Samsung și la categoria „Experiență în magazin”; Argint la categoria „Eveniment experiențial”; Medalia de bronz la categoria „Experiență de marcă – Tehnologie”. Samsung Experience Studio for Connected Living, implementat din nou cu Cheil Germany, a câștigat medalia de argint Eventex la categoria „Tehnologie de interacțiune” și de bronz la categoria „Experiență de expoziție”.