Seria Galaxy S22 se vinde ca pâinea caldă, în ciuda inflației globale

48
Seria Galaxy S22
Sursa foto: androidpolice.com

Acum când costul vieții este în creștere și sunt incertitudini globale în acest an, multe companii tech se luptă să țină pasul și să aibă o creștere măcar decentă. Nici măcar Facebook (sau Meta dacă vreți), Apple și Intel, toate companiile incredibil de profitabile, nu au avut cifre atât de roz pe cât se așteptau în Q2 2022. Pentru Samsung, lucrurile sunt însă diferite. La acest lucru o contribuție importantă a avut seria Galaxy S22 și seria Galaxy Tab S8.

Se pare că cele mai bune produse emblematice ale companiei Samsung, cum ar fi gama Galaxy S22 și seria Galaxy Tab S8, s-au vândut ca pita caldă pe toate piețele internaționale. A fost unul dintre lucrurile care au ajutat Samsung să scape de probleme legate de cerere și ofertă care afectează toate companiile din industria tech.

Linkurile de pe site vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind linkurile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Vânzări excelente pentru seria Galaxy S22 și seria Galaxy Tab S8

În raportul său trimestrial privind câștigurile, Samsung spune că profiturile sale au crescut cu 12% în Q2 2022 față de Q2 2021. Gigantul sud-coreean pune acest lucru în principal pe vânzările de semiconductori și divizia sa DX (Device eXperience) mai largă. Aceasta cuprinde lucruri precum afișaje, produse axate pe afaceri și echipamente medicale. Cu toate acestea, compania menționează în mod special succesul pe piața dispozitivelor Galaxy, potrivit AndroidPolice. Samsung a nominalizat în special seria Galaxy S22 și seria Galaxy Tab S8, ultimele sale modele emblematice.

Aceste cifre bune apar după informații conform cărora Samsung are diverse telefoane de gamă medie și entry-level în depozitele din întreaga lume. Acest lucru a arătat clar că gigantul coreean întâmpină unele probleme în vânzarea de produse unor persoane afectate de inflație. Totuși, aceasta nu este neapărat o coincidență. Într-o întâlnire cu ușile închise a directorilor din timpul CES 2022, Samsung a spus că vrea concureze cu Apple în acest an, în loc să se concentreze pe inundarea pieței cu dispozitive mai ieftine. Se pare că această strategie începe deja să dea roade.

În reclamele Apple ora de pe dispozitive este aproape întotdeauna 9:41. Ora folosită inițial în reclame a fost 9:42 – momentul în care Steve Jobs a dezvăluit primul iPhone în 2007. Când primul iPad a fost lansat în 2010, acea oră s-a schimbat la 9:41.

Cifrele bune sunt în contrast puternic cu un incident recent legat de problemele de producție a DRAM. Acest lucru i-a pus pe investitori în panică, vânzând o mulțime din acțiunile lor Samsung. Situația a făcut ca acțiunile companiei să scadă la cel mai scăzut preț din ultimele 22 de luni. Totuși, cifrele arată din nou mai bine, iar rezultatele financiare obținute de Samsung în Q2 le-ar putea face să urce și mai mult.