Acasă Stiri „Ce se întâmplă pe Serif TV?” Campanie în parteneriat cu mărci iconice

„Ce se întâmplă pe Serif TV?” Campanie în parteneriat cu mărci iconice

Televizorul Samsung Serif TV a fost lansat în anul 2016. Televizorul a fost dezvoltat în colaborare cu firma de design Ronan & Erwan Bouroullec din Paris. Compania franceză este una dintre cele mai cunoscute din lume în designul industrial și este specializată în mobilier. Este un televizor inedit ce depășește condiția unui astfel de produs.

The Serif a primit prestigiosul premiu iF Product Design 2016 acordat de iF International Forum Design. A mai primit și premiul Wallpaper Design 2016 în Marea Britanie și Good Design Award 2016 din Japonia. Este primul televizor al companiei Samsung care a câștigat aceste premii prestigioase.

Campanie publicitară pentru Serif TV

Samsung Electronics a lansat acum la nivel mondial o interesantă campanie „Ce se întâmplă pe Serif?”. Este dedicată în mod special televizorului The Serif. Inspirat de tendințele în schimbare rapidă, Samsung lansează această campanie, subliniind caracteristicile unice de design ale The Serif care evocă nostalgie plăcută cu un apel retro.

În vremea în care televizoarele cu tuburi catodice erau la modă, utilizatorii lor puneau diferite amintiri și fotografii înrămate sus pe televizor. O tempora o mores! Acum cu televizoarele moderne foarte subțiri acest lucru nu mai poate fi făcut.

O tempora o mores – este o expresie latină care se traduce ca Oh ce vremuri! O, ce obiceiuri! Expresia a fost folosită de către Cicero în patru discursuri diferite, ca o expresie a dezgustului său, pentru a deplora condiția regretabilă a republicii romane.

Mai multe branduri de modă, frumusețe și stil de viață se vor alătura și vor sprijini campania Samsung, conform NewSamsung. Firme celebre, printre care „LEGO”, „AMOREPACIFIC”, „Heinz”, „Sticky Monster Lab”, „GoolyGooly”, „Alessi” și „Callaway Golf” vor lansa hashtag-uri unice.

Televizorul Serif este dotat, printre altele, cu ultima tehnologie de ecran QLED pentru a oferi o calitate îmbunătățită a imaginii. Modul Ambient, oferă informații, cum ar fi titluri de știri și actualizări meteorologice. Ambient Mode are capacitatea de a afișa imagini copiate din fundalul unde este amplasat. Se contopește practic în decorul casei atunci când televizorul este oprit. The Serif face parte din seria de televizoare Lifestyle, alături de The Frame.

Stiri

Samsung și KDDI Japonia au demonstrat o tehnologie avansată 5G

Samsung Electronic a declarat că a testat cu succes o tehnologie avansată 5G împreună cu operatorul japonez de telecomunicații KDDI. Cele două...

MWC 2021 Barcelona a fost amânat până la sfârșitul lunii iunie

MWC (Mobile World Congress) este unul dintre cele mai mari evenimente din calendarul mobil. De obicei, se desfășoară la sfârșitul lunii februarie...

Vânzările de televizoare au crescut în Q3 2020 pe fondul pandemiei

Se așteaptă ca piața mondială de televizoare să se extindă în al treilea trimestru al anului 2020. Informați vine de la compania...

Urmăriți TV gratuit pe telefonul Galaxy cu noua aplicație Samsung TV Plus

Samsung a anunțat că aduce aplicația Samsung TV Plus pe smartphone-urile Galaxy. Este un serviciu care anterior a fost disponibil doar pe...

Samsung Pay: achiziții de mare valoare fără cod PIN în Australia

Samsung este mereu preocupat și de sistemul său de plată Samsung Pay. Acesta este extins permanent și primește noi funcții. Recent compania...

Samsung a lansat monitorul Odyssey G7 T1 Faker Edition în Coreea

Samsung și-a prezentat seria de monitoare de jocuri Odyssey la începutul acestui an la CES 2020. Gama a constat din monitoarele Odyssey...

Samsung a lansat SSD 980 PRO pentru gaming și aplicații high-end

Samsung Electronics a lansat ieri primul SSD PCIe 4.0 NVMe (SSD) al companiei – Samsung SSD 980 PRO. Noul 980 PRO este...