„Simțiți mai mult decât puteți vedea” cu Samsung Soundbar

945
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung a cumpărat compania Harman International în martie 2017. În urma acestei achiziții cele două companii au colaborat pentru mai multe produse mobile. Pentru căști AKG incluse în cutie la anumite tablete și smartphone-uri Samsung, precum și soluții profesionale pentru cinematografe comercializate sub marca JBL Professional.

Samsung este lider mondial în soundbars și unul dintre cele mai admirate branduri din lume. Suntem extrem de mândri că prin intermediul nostru, Samsung își îmbunătățește permanent calitatea audio cu modele premium„. A declarat Dave Rogers, președintele Consumer Audio la Harman.

Mai multe modele Samsung Soundbar au foat lansate în colaborare cu Harman

Samsung a lansat permanent difuzoare și bare de sunet împreună cu Harman. Anul trecut Samsung a lansat două difuzoare premium Soundbar: HW-N950 și HW-N850, în colaborare cu Harman, acum filială a Samsung Electronics. Anul acesta Samsung a lansat două noi bare de sunet din seria Q, optimizate pentru QLED TV. Noile bare de sunet HW-Q70R și HW-Q60R sunt mai inteligente decât oricând și dispun de tehnologia Adaptive Sound.

Pentru soundbar-urile din 2019 de la Samsung și Harman agenția de creație VICE Virtue a dezvoltat o campanie promoțională cu Reinhold Heil, un cunoscut compozitor pentru muzică de film. Putem vedea cât de importantă este calitatea excelentă a sunetului pentru un home theater modern și care este rolul Samsung Soundbar în acest context.

Reinhold Heil (născut la 18 mai 1954) este un compozitor german, inginer de sunet, producător și cântăreț. Reinhold Heil a lucrat la filme și seriale precum „Lola Runs”, „The Perfume”, „Cloud Atlas” și „Germany 83”. El a fost nominalizat la Globurile de Aur și a primit premiul Grimme.

Nu numai imaginile, ci și sunetele și muzica duc la o experiență emoționantă în timpul vizionării unui film. Acesta este mesajul principal al noii campanii de conținut pentru linia de bare de sunet Samsung Harman. Un videoclip va fi redat online până la 15 octombrie prin intermediul social media și rețelei VICE. Sub sloganul „Simțiți mai mult decât puteți vedea”, videoclipul produs de agenția VICE Virtue utilizează diferite scenarii pentru a arăta cum emoțiile pot fi create și influențate prin interacțiunea elementelor acustice. În ceea ce privește conținutul, devine clar excelenta calitate a produselor Samsung Harman și ce valoare adăugată poate oferi o bară de sunet pentru experiența filmului în home cinema.

Colaborare cu compozitorul de film Reinhold Heil

În centrul acestei campanii este compozitorul de film Reinhold Heil, cu scene în natura idilică și în orașul zgomotos. „Sunetele transportă emoțiile într-un mod special”, spune el. „În calitate de compozitor, întăresc aceste sentimente. Dar, doar o reproducere realistă a efectelor sonore și a muzicii poate transforma camera de zi într-un cinematograf privat. Pentru că un film fără sunet bun spune doar jumătate din poveste.

Reinhold Heil cu experiența sa de sunet în cinematografie și televiziune este persoana ideală în extraordinara simbioză a vizualității și acusticii pe care Samsung dorește să le aducă prin campania „Simțiți mai mult decât puteți vedea”.

Sunetul și muzica sunt de o importanță enormă pentru impactul emoțional al filmelor și, prin urmare, sunt în centrul atenției campaniei noastre de sunet”. A spus Mike Henkelmann, Director Marketing TV & AV la Samsung Germany. „Pentru a transmite această dimensiune emoțională în Home Cinema, am reușit cu ajutorul barelor de sunet Harman. Acestea pot produce sunete cu adevărat cinematografice. Cu noua noastră campanie, vrem să aducem acest lucru în atenția oamenilor – și, mai ales, a urechilor lor.”