Acasă Stiri Prioritățile și strategia Samsung în viitorul comunicațiilor mobile

Prioritățile și strategia Samsung în viitorul comunicațiilor mobile

Au trecut șase luni de când TM Roh a preluat funcția de președinte și Head of Mobile Communication Business din cadrul Samsung Electronics. Acum TM Roh împărtășește pentru prima oară strategia și viziunea lui în ceea ce privește Samsung, la 6 luni după ce a preluat șefia Samsung Mobile.

TM Roh detaliază cele trei priorități pe care Samsung le va urmări în perioada următoare, perioadă pe care majoritatea o numim „Next Normal – noul normal”: inovații semnificative, colaborare deschisă și agilitate operațională.

Ca lider în industria tech, avem o responsabilitate – de a ajuta societatea să continue să avanseze. Oamenii se bazează pe noi, pentru le oferim noi modalități de comunicare și conectare cu cei dragi”. A spus șeful Samsung Mobile TM Roh. „În cadrul Galaxy Unpacked, vom prezenta cinci noi device-uri. Acestea reprezintă viziunea noastră, aceea de a oferi experiențe mobile inovatoare, indiferent unde ne aflăm. Acestea combină puterea cu funcționalitatea fără cusur, indiferent dacă lucrăm sau ne jucăm, acasă sau în deplasare„. A continuat TM Roh.

Trei priorități strategice pentru Samsung Mobile

Inovații semnificative. La Samsung, inovația are un scop precis: să ne facă viața tuturor mai bună și mai ușoară. În această perioadă, în care pandemia ne-a impus atât de multe limite, tehnologia este puntea noastră de legătură cu lumea.

Perioada următoare va fi caracterizată de inovații mai curajoase. Vom transforma tehnologia mobilă într-una mai personală, mai inteligentă, mai utilă și mai sigură. Vom crea mai multe produse pe care poate acum câțiva ani nu le credeam posibile, așa cum sunt telefoanele pliabile. Totodată, pe măsură ce telefoanele Galaxy 5G sunt disponibile pe cât mai multe piețe, această tehnologie ne va permite experiențe pe care nici măcar nu ni le putem imagina acum.

Colaborare deschisă. Puterea grupului este mai puternică decât a unuia singur, iar ultimele luni ne-au demonstrat mai mult decât niciodată acest lucru. Gândiți-vă la colaborarea noastră cu Google, Microsoft, Netflix și Spotify. Am lucrat cu Google pentru a optimiza apelurile video, în așa fel încât utilizatorii să se poată conecta mai ușor cu cei dragi. De asemenea, am extins parteneriatul cu Microsoft, astfel încât smartphone-urile noastre Galaxy să poată distribui mesaje, fotografii și fișiere cu PC-urile Windows în timp real. Această colaborare va continua să se extindă, dat fiind că urmează un parteneriat cu Xbox.

Agilitate operațională dictată de lumea în continuă mișcare

Agilitate operațională. În această lume în continuă schimbare, agilitatea este crucială. Ritmul de schimbare dictat de această nouă realitate pe care o trăim a accelerat nevoia de agilitate operațională. Avem abilitatea de a prioritiza resurse și de a fi eficienți, de a anticipa tendințe și de a lua decizii bune pentru mâine.

Această agilitate ne-a permis să creăm dispozitive puternice și, implicit, experiențele conectate pe care ele le oferă. O parte din ele vor fi prezentate în cadrul Galaxy Unpacked. Am luat în considerare ceea ce oamenii își doresc și ceea ce au nevoie. Este vorba despre dispozitive optimizate pentru muncă, jocuri, multitasking, pentru o multitudine de stiluri de viață. Angajamentul nostru pentru inovație, alături de agilitatea noastră operațională ne-au permis să reimaginăm complet experiența cu telefonul mobil.

În concluzie, aceste trei priorități strategice vor ghida Samsung Mobile în perioada imediat următoare. Ne vom reinventa și vom crea produse noi. Vom pune în practică viziunea noastră de a oferi experiențe mobile pentru cât mai mulți oameni de pe glob.

Viitorul inovației mobile

Pe scurt, aceste trei priorități strategice vor ghida Samsung Mobile prin Next Normal și nu numai. Ne vor permite să ne reinventăm constant pentru a realiza viziunea noastră de a oferi experiențe mobile noi și inovatoare către tot mai mulți oameni de pe glob.

Samsung va continua să extindă ecosistemul Galaxy și să ofere experiențe care să ajute oameni să facă mai mult cu mai puțin. În acest fel se vor putea concentra asupra a ceea ce contează cu adevărat. În cele din urmă, este vorba de pune omul în centrul experienței Galaxy, astfel încât să poată trăi viața la maxim.

Stiri

Mark Zuckerberg este un mare fan al smartphone-urilor Samsung

Samsung și Facebook sunt parteneri pe diverse proiecte de mult timp. Setul cu cască Samsung Gear VR a folosit tehnologia Oculus Facebook...

Samsung a anulat oficial conferința anuală pentru dezvoltatori SDC 2020

Samsung și-a anulat oficial conferința anuală pentru dezvoltatori SDC 2020 pentru a preveni răspândirea pandemiei COVID-19. Știrea a cam circulat în șoaptă...

Samsung Pay în teste în Germania, lansarea este tot mai aproape

Plata fără numerar devine tot mai populară peste tot în lume. Google Pay, Apple Pay și serviciul Samsung Pay sunt cele mai...

Dispozitivul de asistență Samsung GEMS certificat pentru siguranță sporită

Samsung a anunțat că dispozitivul său GEMS Hip este primul dispozitiv din Coreea care a primit certificarea ISO 13482. Este o certificare...

Samsung lansează noul Soundbar Atmos Premium cu 9.1.4 canale

Samsung Electronics și-a lansat noua linie de bare de sunet din seria Q 2020 în luna iunie acest an. Acum noile modele...

Jocuri populare pentru Samsung Galaxy Watch și Galaxy Watch 3

Galaxy Watch și Galaxy Watch 3 au multe funcții impresionante și sunt printre cele mai bune smartwatch-uri disponibile pe piață. Galaxy Watch...

Samsung lucrează la modul de afișare extins „Sideckik” pentru Tab S7

Anul trecut, când Apple a anunțat Sidecar pentru macOS și iPad OS, au existat multe întrebări cu privire la momentul în care...