Acasă Stiri Majoritatea telefoanelor vândute în Germania în Q2 2020 au fost mid-range

Majoritatea telefoanelor vândute în Germania în Q2 2020 au fost mid-range

Începutul celui de-al doilea trimestru al anului 2020 părea foarte sumbru pentru piața germană de smartphone-uri. Vânzările au înregistrat un declin constant în Q1 și au atins punctul cel mai scăzut la începutul lunii aprilie. Cauza cererii reduse a fost pandemia COVID-19. Vânzările totale de smartphone-uri din Germania au fost cu 27% mai mici comparativ cu un an înainte și cu 50% mai mici față de Q4 2019. Apoi, piața și-a revenit și Samsung a reușit să își mențină poziția de lider.

De fapt, Samsung a reușit să își crească cota de piață în Q2 2020 cu 1% față de Q2 2019, potrivit Counterpoint Research. Compania avea o cotă de piață în Germania de 37% și a fost urmată de Apple cu 23%. Apple și-a mărit, de asemenea, cota de piață în Germania cu un semnificativ 7%, dar a făcut-o în detrimentul Huawei și al altor mărci.

Piața din Germania cu accent mai mare pe telefoanele mid-range

În mod surprinzător, având în vedere climatul economic din Q2 2020, cererea de smartphone-uri premium din Germania a scăzut. Segmentul de peste 750€ a reprezentat 7% din totalul vânzărilor. Magazinele fizice au fost închise, iar cheltuielile consumatorilor, în general, au scăzut cu 10,9% în întreaga țară.

Pandemia a avut un efect similar și pe piața smartphone-urilor entry-level, conform Universmartphone. Segmentul low-end (sub 175 de euro) a acoperit 26% din vânzările de smartphone-uri în Q2 2020. Este o scădere de la 31% în Q2 2019. La fel și segmentul cuprins între 175 și 260€ a acoperit 15% din vânzări în Germania. Și acesta a fost în scădere față de un procent de 28% în urmă cu un an.

Germania are cea mai mare economie din Europa. Este a patra cea mai mare economie din lume după PIB nominal și a cincea ca mărime din PPP (lista țărilor după PIB). Germania este al treilea cel mai mare exportator și importator de bunuri din lume.

Interesant este că segmentul mid-range a fost cel care a crescut în Q2 2020. Telefoanele cu prețuri cuprinse între 260 și 520€ au devenit principalul obiectiv pentru consumatorii germani. Majoritatea smartphone-urilor vândute în Germania pe tot parcursul celui de-al doilea trimestru au fost în această marjă de preț. Piața mid-range a avut 30% din vânzări, în creștere față de un procent de 15% în aceeași perioadă din 2019.

Samsung Galaxy A71 a fost unul dintre smartphone-urile cele mai de succes. A ajutat Samsung să crească în segmentul mid-range, în conformitate cu Counterpoint Research. Între timp, seria Galaxy S20 a fost puternic lovită de pandemie imediat după lansare. Vânzările au început să-și revină la începutul lunii aprilie, iar Counterpoint se așteaptă ca acestea să revină la normal în Q3 2020.

Stiri

Prețul pentru Samsung Galaxy A42 5G și detalii despre lansare

Samsung se pregătește să lanseze telefonul mid-range Galaxy A42 5G pe diferite piețe. Compania sud-coreeană a anunțat ieri că telefonul 5G accesibil...

Samsung ne poate face o mare surpriză cu viitoarea serie Galaxy S21

Analistul Ross Young sugerează că Samsung are o mare surpriză în mânecă cu viitoarea serie Galaxy S21. Seria Galaxy S20 a fost...

Posibil un Samsung Galaxy Z Fold 3 cu tastatură glisantă

Samsung a lansat mai multe smartphone-uri pliabile, precum Galaxy Z Flip și Galaxy Z Fold 2 - ambele modele 5G. Toate telefoanele...

Samsung Pay este disponibil pentru plată în Germania

După aproximativ cinci ani, Samsung a ajuns în sfârșit la acest punct: cu Samsung Pay, puteți plăti și în Germania. Începând din...

Samsung creează un clip de Halloween cu tehnologia SmartThings

Înainte de sărbătoarea de Halloween din acest an, Samsung Electronics UK au creat un videoclip cu teme specifice pentru a arăta puterea...

Samsung pentru a zecea oară cel mai popular brand din Rusia

Pentru a zecea oară, Samsung Electronics a devenit lider în clasamentul anual „Branduri favorite ale rușilor - 2020”. Acest top anual este...

Sunetele nedorite: istoria tehnologiei de anulare a zgomotului (ANC)

În 1978, guvernul SUA a abordat o companie din domeniul audio cu o propunere neobișnuită. Aceasta trebuia să dezvolte o tehnologie specială...