Televizoarele Samsung au fost imbatabile în SUA în ultimul an

612
Sursa Foto: via techradar.com

Producția și desfacerea de televizoare a companiei Samsung a avut un succes destul de mare în era distanțării sociale și a muncii de acasă. Compania a ajuns la cea mai mare cotă de piață din toate timpurile la începutul acestui an. Mai mult, poziția Samsung pe piața americană este acum mai puternică decât a fost vreodată.

Potrivit SamMobile, care citează compania de cercetare a pieței Statista, Samsung a preluat cea mai mare parte a pieței televizoarelor inteligente din Statele Unite. Gigantul electronist șef mondial s-a distanțat și mai mult de cel mai apropiat rival al său în ultimele 12 luni. După ce a dominat piața televizoarelor inteligente în ultimul an, Samsung deține acum 32% din cota de piață din SUA. Este pe primul loc la distanță foarte mare de TCL, aflat pe locul doi. În esență, unul din trei televizoare inteligente vândute în SUA în ultimele 12 luni a fost realizat de Samsung.

Ecosistemul produselor și promoțiile Samsung greu de învins

Compania sud-coreeană s-a distanțat de al doilea producător de televizoare din SUA, TCL Corporation, cu încă 1%. Compania chineză TCL vinde televizoare sub marca Alcatel și este al doilea producător de televizoare din SUA cu o cotă de 14%. Vizio ocupă locul trei cu o cotă de piață de 13%.

O parte din succesul Samsung în peisajul TV din SUA se datorează portofoliului bogat de produse al companiei. Puteți cumpăra un televizor Samsung QLED 4K de 32 de inch în SUA pentru aproximativ 500$. De asemenea, puteți cumpăra televizorul The Terrace, rezistent la praf și apă pentru vizionare în aer liber cu aproximativ 6.500$. Cu alte cuvinte, compania are un televizor inteligent pentru aproape toată lumea și orice ocazie. Celelalte companii care vând pe piața americană doar visează la așa ceva, nici nu se apropie nici măcar de Samsung.

TCL este o companie din China fondată în 1981. TCL produce, printre altele, telefoane mobile (în special sub marca Alcatel), televizoare și computere. TCL a fost prima companie chineză care a primit premiul Emmy pentru tehnologia sa TV.

Samsung are, de asemenea, avantajul unui ecosistem atotcuprinzător. Clienții pot profita de reducerile la televizoare atunci când cumpără produse Samsung din alte categorii, cum ar fi smartphone-urile. Luna trecută, compania a lansat evenimentul Total Home în SUA, permițând clienților să primească 25% în numerar înapoi pe anumite produse, inclusiv televizoare QLED.

Nu există nicio indicație a faptului că afacerile TV ale companiei coreene vor încetini în SUA prea repede. Companiile de studiu de piață prognozează în continuare o creștere a cotei Samsung în acest domeniu în SUA. Conform acestora, dacă compania își menține ritmul și elanul, ar putea crește cota și mai mult în trimestrele următoare.