Deja vânătoarea de cadouri din perioada sărbătorilor de iarnă a început, iar telefoanele, tabletele, ceasurile sau alte dispozitive purtabile sunt în atenția cumpărătorilor. Cu toate acestea, vânzările de astfel de dispozitive sunt mari și pe parcursul anului. Zilele trecute compania de cercetare de piață Canalys a publicat ultimul său studiu privind vânzările din Q3 2024. Ca purtabile Samsung stă destul de bine!
Vânzările de ceasuri Galaxy și alte dispozitive purtabile Galaxy au crescut în acest an, potrivit Canalys, citatat de SamMobile. În comparație, vânzările de ceasuri Apple au scăzut ușor față de anul trecut. În timp ce alte mărci vând mai multe purtabile decât Samsung, profitul lor nu este la fel de mare ca profitul gigantului coreean. Samsung obține al doilea cel mai mare venit din vânzările de smartwatch și wearable.
Samsung a avut vânzări mari de dispozitive purtabile în ultimul an
Potrivit unui nou studiu al companiei de cercetare de piață Canalys, Samsung s-a clasat pe locul patru la nivel global în ceea ce privește vânzările de echipamente purtabile. În al treilea trimestru al acestui an, Samsung a livrat 4,8 milioane de dispozitive Galaxy Fit și Galaxy Watch. Canalys nu a specificat dacă vânzările au fost de Galaxy Fit 3, Galaxy Watch 5, Galaxy Watch 5 Pro sau Galaxy Watch 6. Presupunem că seria Galaxy Watch 7 a punctat mai puțin în acest trimestru.
În ciuda faptului că are doar 9% din volumul vânzărilor, Samsung s-a bucurat de al doilea cel mai mare venit din vânzările de purtabile, după Apple. Apple a fost cel mai vândut brand de smartwatch/wearable la nivel mondial, cu 8,5 milioane de livrări. Apple a avut și 40% din veniturile globale.
Xiaomi a livrat 16% din toate dispozitivele purtabile din întreaga lume. În același timp s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește volumele livrărilor. Cu toate acestea, veniturile sale au fost de doar 4%, ceea ce înseamnă că vinde articole de calitate inferioară cu marje foarte mici. Xiaomi a fost urmat de Huawei și Garmin.
Huawei s-a clasat pe locul trei la nivel global, cu o cotă de piață de 14% în ceea ce privește livrările. Cu toate acestea, s-a clasat pe locul patru ca venituri. Garmin a fost pe șase ca vânzări și pe trei ca venituri.