Vânzările de smartwatch-uri Samsung în creștere în Q1 2020

769
Sursa Foto: d3sign / Getty Images

În ciuda impactului la nivel mondial al pandemiei COVID-19, livrările globale de smartwatch-uri nu au avut de suferit. Au continuat să crească în primele trei luni ale anului, determinate de vânzările online, conform Strategy Analytics. De asemenea, compania de studiu de piață dezvăluie că Apple domină piața și Samsung rămâne pe poziția a doua.

Strategy Analytics a dezvăluit că transferurile globale de smartwatch au crescut cu 20% în Q1 2020 până la 13,7 milioane de unități. În creștere față de trimestrul precedent când s-au înregistrat 11,4 milioane de bucăți.

Apple a reușit să livreze 7,6 milioane de unități Apple Watch în Q1 2020, dominând piața cu o pondere de 55%. Acest procent reprezintă o ușoară creștere pentru Apple comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pe de altă parte, Samsung a livrat 1,9 milioane de unități pentru o cotă de piață de 13,9%. Samsung a scăzut față de aceeași perioadă a anului trecut când a avut o cotă de piață de 14,9%. Garmin, care ocupă poziția a treia, a reușit să-și extindă cota de piață de la 7% la 8% cu 1,1 milioane de unități livrate în primul trimestru 2020.

Pandemia de COVID-10 a afectat creșterea companiei Samsung

Smartwatch-urile se vând bine prin intermediul canalelor de vânzare cu amănuntul online. Mulți consumatori folosesc ceasurile inteligente pentru a-și monitoriza starea de sănătate și starea de fitness în timpul coronavirusului”. A spus Steven Waltzer analist la Strategy Analytics, conform TechCrunch.

În primul trimestru al anului 2020, au fost expediate 7,6 milioane Apple Watches, o creștere de 23% față de 6,2 milioane livrate în aceeași perioadă din anul trecut. Cota de piață a Apple Watch a crescut de la 54% la 55% în anul acesta.

Garmin Ltd. este o companie multinațională fondată în 1989. Are sediul în Schaffhausen în Elveția și sediul principal operațional în Olathe, Kansas, SUA. A fost fondată de doi ingineri americani, Gary Burrell și Min H. Kao. De la ei vine și numele companiei Garmin.

Samsung a livrat 1,9 milioane de ceasuri inteligente în Q1 2020, comparativ cu 1,7 milioane anul trecut tot în primul trimestru. Totuși cota sa de piață a scăzut de la 14,9% la 13,7%. Steven Waltzer a spus că vânzările Samsung au fost încetinite de pandemia actuală și de concurența unor rivali precum Garmin. Un aport important în creșterea vânzărilor Samsung a avut Galaxy Watch Active 2.

Garmin a crescut și este pe locul trei după Samsung

Garmin din SUA a ocupat locul trei pentru prima dată în ultimii doi ani. Garmin a livrat 1,1 milioane de ceasuri inteligente în Q1 2020, o creștere de 38% față de 800.000 în urmă cu un an. Acest lucru a crescut cota Garmin de la 7% la 8%, datorită noilor modele precum Venu cu ecran tactil color OLED.

Strategy Analytics se așteaptă ca piața globală de smartwatch-uri să încetinească în Q2 2020 din cauza pandemiei actuale. Conform companiei de studiu de piață, în a doua jumătate a anului lucrurile vor reveni la normal.

Vânzările în Europa și SUA au fost inevitabil afectate de virusul din ultimele luni”. A declarat Woody Oh, director la Strategy Analytics. „Cu toate acestea, a doua jumătate a acestui an și nu numai, va înregistra o revenire la normal. Se vor redeschide mai multe magazine cu amănuntul și consumatorii din întreaga lume își vor recăpăta încrederea în smartwatch-uri.”