Cum să remediați un Galaxy S9 / S9 Plus care continuă să-și piardă semnalul

2728
Cum sa remediati un Galaxy S9 care continua sa-si piarda semnalul
Sursa Foto: computerbild.de

Aveți dificultăți cu stabilitatea semnalului pe Samsung Galaxy S9+? Dacă se întâmplă acest lucru atunci acest articol vă va fi de real ajutor. Citiți materialul și aflați ce trebuie să faceți pentru a remedia acest lucru, fără să fie nevoie să apelați la un service.

Este posibil ca aparatul să aibă probleme cu semnalul sau să nu aibă semnal deloc dacă sunteți în afara zonei de semnal sau la limita maximă a semnalului de rețea. Dar unii utilizatori au probleme în a obține un semnal stabil, chiar dacă se află în zona de acoperire a rețelei.

Acest lucru se poate întâmpla și din cauza întreruperilor de semnal. Alți factori care trebuie luați în considerare sunt erorile de software și deteriorarea hardware a telefonului. Ultimul este foarte puțin probabil, având în vedere faptul că Samsung Galaxy S9 este un smartphone solid. Cu toate acestea, nu este imposibil și acest lucru. Pot apărea căderi accidentale ale telefonului sau o expunere îndelungată la diferite lichide, în afară de apă.

În cazul în care acest lucru se întâmplă cu Samsung S9+, acestea ar putea cauza o deteriorare a unor componente interne care să afecteze telefonul. Căderile de semnal din cauza erorilor de software sunt, de obicei, rezolvate de operatorii de telefonie mobilă.

Vă prezentăm câteva soluții pe care să le folosiți dacă aveți căderi inexplicabile de semnal la Galaxy S9+.

Dacă acestea nu funcționează pentru smartphone-ul Samsung înseamnă că aveți nevoie de asistență suplimentară de specialitate și trebuie să vă adresați unui service specializat. Vă sfătuim să faceți aceste lucru pentru a beneficia de acest extraordinar telefon, vedeți review-ul nostru, la capacitatea maximă. Soluțiile prezentate sunt valabile și pentru Samsung Galaxy S9.

Prima soluție: Activați / dezactivați modul Avion

Prin activarea / dezactivarea modului Avion este posibilă remedierea căderilor de semnal. Activați modul Avion pentru câteva secunde și apoi dezactivați-l din nou. Acest lucru a făcut minuni în această problemă de mai multe ori pe dispozitivele Android. S-a dovedit că acest mic truc ajută la repornirea și revenire la parametri normali a semnalului de rețea de pe telefon. Iată cum se face: -> Setări, atingeți Conexiuni, activați Mod Avion.

După activarea modului Avion lăsați caracteristica activa pentru aproximativ 30 de secunde. După ce a trecut acest timp, atingeți din nou Mod Avion pentru a dezactiva caracteristica. Opriți și reporniți telefonul pentru a vedea dacă problema este rezolvată. Sperăm că da! Dacă nu, treceți la următoarea soluție.

A doua soluție: Îndepărtați husele și accesoriile terților

Unele huse și accesorii, ale unor producători terță parte, pot interfera cu semnalul, rezultând astfel semnal mai slab sau căderi de semnal pe telefon. Dacă utilizați accesorii altele decât cele produse de Samsung pentru Galaxy S9+, scoateți-le de pe telefon! Verificați apoi dacă acest lucru aduce un rezultat pozitiv privind puterea semnalului telefonului.

A treia soluție: Verificați și asigurați-vă că ați instalat corect cartela SIM

Problemele de semnal pot fi, de asemenea, atribuite și unei cartele SIM deteriorate sau poziționate incorect în tăvița pentru SIM de pe telefon. Pentru a vă asigura că nu aceasta este cauza principală a problemei, scoateți și reintroduceți cartela SIM pe S9+.

Iată cum să procedați corect: Opriți telefonul complet. Introduceți cheița pentru ejectarea cardului SIM în orificiul din tăvița SIM / microSD și apoi împingeți ușor până când tava iese în afară. Scoateți tava din telefon. Scoateți cartela SIM din tavă, apoi verificați dacă există semne vizibile de deteriorare, cum ar fi zgârieturile. Dacă cartela SIM arată bine, așezați-o înapoi în tăviță în poziția corectă – contactele aurite trebuie orientate în jos! Introduceți tava SIM / microSD înapoi în slot. Verificați cu atenție dacă totul este securizat, tăvița trebuie să fie etanș închisă, Galaxy S9 fiind certificat IP68. Reporniți smartphone-ul pentru a actualiza aplicațiile și funcțiile sistemului. Vedeți dacă a fost rezolvată problema.

A patra soluție: treceți telefonul în Safe Mode

Toate aplicațiile terță parte sunt dezactivate temporar în Modul Sigur. Astfel este mai ușor pentru voi să determinați dacă problema se datorează unei aplicații terță parte sau nu. Încercați să încărcați telefonul în Safe Mode și să vedeți dacă problema a dispărut sau continuă să persiste. Dacă problema nu mai  apare sau dacă aveți un semnal stabil, în timp ce vă aflați în Safe Mode, înseamnă că o aplicație terță parte provoacă astfel de probleme. După ce ați descoperit acest lucru, acum trebuie să eliminăm aplicația buggy astfel încât să obțineți un semnal stabil permanent pe dispozitiv.

Urmați pași de mai jos pentru a activa și a utiliza Safe Mode în Samsung Galaxy S9:

  1. Opriți telefonul.
  2. Apăsați și țineți apăsat butonul Alimentare după ce ecranul cu numele modelului apare pe ecran.
  3. Eliberați butonul de alimentare când apare sigla Samsung.
  4. Imediat apăsați și țineți apăsat butonul de reducere volum după eliberarea butonului de alimentare.
  5. Țineți apăsat butonul de reducere a volumului până când telefonul repornește.
  6. Când vedeți insigna Safe Mode în colțul din stânga jos al ecranului, eliberați butonul de volum.
  7. Dezinstalați aplicația care vă face probleme.
A cincea soluție: Actualizați software-ul telefonului la cea mai recentă versiune

Actualizările de software conțin adesea corecții de erori pentru a aborda problemele existente pe dispozitiv, cauzate de erori software, inclusiv instabilitatea semnalului. Dacă nu ați făcut încă ultimul upgrade, descărcați și instalați noul software pe dispozitiv.

Pentru a verifica și a instala actualizarea software-ului pe Samsung S9+, accesați Apps -> Settings -> About phone -> Descărcați manual actualizări. Așteptați ca telefonul să verifice actualizările și apăsați OK, apoi apăsați Start. Dacă vi se solicită un mesaj de repornire, atingeți OK pentru a continua.

De asemenea, puteți să actualizați pe Samsung S9+ de pe un computer prin Smart Switch. Va trebui să conectați telefonul la computer utilizând cablul USB furnizat pentru a începe utilizarea acestei metode. Atunci când telefonul este recunoscut de Smart Switch pe computer, urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a descărca și instala cea mai recentă versiune de software disponibilă pentru telefonul dvs.

Ultima opțiune: Efectuați o resetare a datelor din fabrică pe Galaxy S9+

Resetarea datelor din fabrică va elimina toate datele de pe dispozitiv împreună cu toate erorile software și programele malware care ar putea cauza probleme de semnal pe telefon. Aceasta ar trebui să fie ultima opțiune dacă toate celelalte nu au reușit să remedieze problema!

Nu uitați să salvați toate datele importante în prealabil, astfel încât să le puteți reintroduce pe smartphone după resetare, dacă este necesar.

Faceți copii de rezervă pentru datele din telefon, accesând Apps -> Settings -> Cloud and accounts -> Backup and restore. Apoi selectați opțiunea Copie de rezervă a datelor mele sau Restaurare automată.

Pentru resetarea datelor din fabrică, atingeți Setări -> apăsați pe Gestionare generală -> atingeți Resetați. Selectați Resetarea datelor din fabrică -> atingeți Resetare pentru a continua. Apoi atingeți Ștergeți tot pentru a confirma.

Dacă vi se solicită, introduceți acreditările sau verificați contul și parola Samsung pentru a continua și a termina resetarea. După resetare, dispozitivul dvs. va reporni și va trebui să treceți prin configurarea inițială. Acest lucru ar trebui să rezolve problema semnalului instabil.

Dacă acest lucru nu vă ajută, contactați furnizorul de servicii de rețea sau operatorul de rețea pentru asistență suplimentară. Dacă semnalul emis de operator este bun și aveți în continuare probleme, vă sfătuim să mergeți cu telefonul la un service autorizat.