22 Epic Nights – un album de muzică pentru generația Z susținut de Samsung

277
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung prezintă albumul 22 Epic Nights, o producție DeMoga Music susținută de Samsung România. Albumul marchează o premieră în industria locală, fiind primul album curatoriat de un brand de tehnologie. Albumul 22 Epic Nights este dedicat în întregime creatorilor de conținut care își găsesc energia creativă pe timpul nopții (fie ei muzicieni, designeri, skateri, graffiti artists etc). Primul videoclip, pentru piesa „Play la idei”, a fost filmat în întregime cu Galaxy S22 Ultra.

Puntea dintre tehnologie, muzică și creatori de conținut este una firească. Ca urmare colaborarea dintre Samsung și casa de producție DeMoga Music este prima de acest fel. Albumul „22 Epic Nights” include 22 de piese inedite, interpretate de un mix de artiști din Generația Z. Printre ei, îi regăsim pe Tedisaster și Gome, care interpretează prima piesă a albumului – „Play la idei” – lansată oficial în cadrul evenimentului de lansare a seriei Galaxy S22 în România – „Make Nights Epic”. Albumul explorează mai multe genuri muzicale: electro, pop, dance, soul, trap, indie.

Albumul 22 Epic Nights are un videoclip filmat cu Galaxy S22 Ultra

Videoclipul primei piese de pe album, „Play la idei”, a fost filmat în întregime cu Galaxy S22 Ultra; acesta spune povestea Bucureștiului noaptea, arată fața nevăzută a acestuia și lasă privitorul să intre în lumea celor pentru care noaptea e momentul ideal pentru creație. Pe parcursul anului vor fi lansate celelalte 21 de piese din album, care vor avea și ele aceeași temă principală. Câteva dintre temele care inspiră piesele sunt: You write the night; You play the night; You explore the night; și You jam the night.

Proiectul 22 Epic Nights se înscrie sub umbrela #AllOutBySamsung. #AllOutBySamsung este o platformă dedicată tinerilor din generația Z care investesc în pasiunile lor și vor să le ducă la nivelul următor. Samsung este brandul care își propune să le ofere spațiul în care se exprim liber, prin proiecte de conținut, competiții, evenimente etc.

Publicul tânăr este unul cu care Samsung comunică deja de câțiva ani. Ne dorim să o facem în continuare cât mai personalizat, pentru că tehnologia face parte organic din viața acestora. Tocmai de aceea toate inițiativele noastre de comunicare în acest sens, fie că vorbim de muzică, gaming sau creare de conținut, vor fi grupate sub umbrela All Out, o platformă de comunicare integrată, un spațiu deschis de creativitate și joacă. Vrem să ne ridicăm la nivelul așteptărilor acestui public, care știm că nu reacționează la tacticile de marketing tradiționale„. A declarat Simona Panait, Marketing Director în cadrul Samsung Electronics Romania and Bulgaria.

Manifesto-ul de brand al campaniei All Out poate fi urmărit pe contul de YouTube sau Instagram al Samsung România. Mai multe informații despre proiectele sub umbrela #AllOutBySamsung puteți găsi aici: https://www.samsung.com/ro/allout/.