CNN și Samsung parteneri într-o campanie globală privind puterea tehnologiei

254
CNN si Samsung parteneri campanie globala privind puterea tehnologiei
Sursa Foto: CNN

CNN a făcut echipă cu Samsung Electronics pentru o campanie publicitară. CNN și Samsung vor evidenția puterea tehnologiei de a construi un viitor mai bun și de a ajuta oamenii să depășească provocările prin inovații tehnologice. Prin seria de filme de marcă „Better Tech For All” și alinierea mărcii cu inițiativa editorială „Tech for Good”, campania va conecta Samsung cu audiența globală a CNN. În acest fel se va prezenta modul în care oamenii au folosit tehnologia inovatoare pentru ei și comunitățile lor.

„Better Tech For All” este o serie de conținut de marcă produsă de studioul global de brand premiat al CNN Create. Seria urmărește o temă comună de inovații remarcabile care le permit oamenilor să prospere și să depășească provocările prin tehnologie.

Colaborare între CNN și Samsung pentru a prezenta puterea tehnologiei

Primul film „Semnat cu dragoste” prezintă pe David Cowan, un interpret expresiv în limbajul semnelor. Acesta a ajutat la anunțurile oficiale ale statului Georgia din SUA și interpretează pentru publicul cu probleme auditive de aproape treizeci de ani. El dezvăluie modul în care tehnologia a făcut informațiile mai accesibile și a îmbunătățit calitatea vieții acestei comunității.

În plus, seria „Tech for Good” a fost lansată pentru al doilea an consecutiv, în parteneriat cu Samsung. Găzduit de prezentatoarea CNN Kristie Lu Stout, al doilea sezon al „Tech for Good” a fost lansat în iulie 2021. Seria constă din patru episoade de 30 de minute difuzate până în noiembrie pe CNN International TV. Seria arată modul în care tehnologia ajută oamenii și societatea în orice, de la educație la durabilitate.

CNN – News Network Cable a fost fondată în 1980 de către proprietarul mass-media american Ted Turner. În iunie 2021, CNN a fost pe locul trei în rândul rețelelor de știri prin cablu. A avut o medie de 580.000 de telespectatori zilnic.

Este un privilegiu să fim parteneri cu un lider al industriei precum Samsung pentru o inițiativă care prezintă puterea tehnologiei”. A declarat Rob Bradley, Senior Vice President, CNN International Commercial, conform CNN. „Postarea unui povestiri de calitate cu utilizarea statisticilor și a analizei datelor reprezintă o soluție inovatoare care va conecta mărcile cu publicul cheie din întreaga lume. Așteptăm cu nerăbdare ca această colaborare să inspire publicul CNN să se gândească la viitor și să îmbunătățească viețile altora prin crearea de tehnologie pentru bine”.