CNN și Samsung vor colabora pentru un viitor durabil

201
CNN si Samsung vor colabora pentru un viitor durabil
Sursa foto: edition.cnn.com

CNN și Samsung colaborează din nou la o campanie globală multiplatformă care evidențiază puterea tehnologiei pentru un viitor mai bun. Campania pune în centrul atenției tehnologia durabilă și inovatoare într-un mod care va implica publicul CNN din întreaga lume. În același timp, se alătură viziunii Samsung de a valorifica soluțiile sale tehnologice pentru a contribui la construirea unei lumi mai bune.

Ca parte a acestei inițiative, componenta de programare editorială a CNN „Tech for Good” a revenit în parteneriat cu Samsung. Acum, la al treilea an, seria multi-platformă va explora modul în care tehnologia ajută oamenii în orice, de la conectivitate la durabilitate. Găzduit de prezentatorul CNN Kristie Lu Stout, cel de-al treilea sezon al „Tech for Good” a fost lansat în iulie anul acesta. „Tech for Good – Tehnologie pentru bine” are patru episoade de 30 de minute difuzate pe CNN International până în noiembrie.

Colaborare CNN și Samsung pentru un viitor ecologic și durabil

Campania CNN și Samsung include o nouă serie de conținut de marcă produsă de CNNIC (CNN International Commercial), Create. După succesul campaniei din 2021 „Signed with Love”, premiată pentru cel mai bun design de site de către Digiday Media Awards Europe, filmele de marcă continuă să utilizeze povestiri centrate pe om pentru a prezenta modul în care Samsung creează produse și soluții inovatoare cu tehnologii care pun sustenabilitatea în prim plan.

Primul film îl prezintă pe Rob Wilson, care conduce Ghost Fishing New Zealand. Aceasta este o organizație de voluntari cu sediul Wellington, dedicată îndepărtării plasticului din apele de coastă. Este nevoie de scufundări profunde pentru a recupera plasele de pescuit aruncate și plasticul aferent acestora. Materialele reutilizate din aceste deșeuri au ajuns în componentele seriei Galaxy S22, în Galaxy Z Fold 4 și Flip 4, dar și în căștile Galaxy Buds 2 Pro.

CNN (Cable News Network) a fost fondată în 1980 de către proprietarul mass-media american Ted Turner. CNN este disponibil la peste 2 miliarde de oameni din peste 212 de țări și teritorii. CNN are ~4.000 de angajați în întreaga lume.

Suntem încântați de parteneriatul nostru cu Samsung. Spunem povești inspiratoare despre modul în care tehnologia dă putere oamenilor și creează schimbări sociale pozitive. Credem că această colaborare va crea conștientizarea durabilității și va inspira publicul CNN să joace un rol în construirea unui viitor durabil”. A spus Rob Bradley, Senior Vice President, CNN International Commercial, potrivit CNNPressroom.

În episodul din iulie din „Tech for Good”, CNN a evidențiat inovatorii care abordează poluarea invizibilă. S-a vorbit despre poluarea din spațiul cosmic până în adâncurile mărilor. Episodul din august se va concentra pe tehnologii inspirate din natură și robotică care ar putea rezolva într-o zi unele dintre cele mai presante probleme ale lumii.