Cota de piață Samsung în Japonia este aproape triplă în Q3 2019

728
Sursa Foto: Samsung Electronics

Cota companiei Samsung Electronics Co. pe piața smartphone-urilor în Japonia aproape s-a triplat în Q3 2019. Rezultatele sunt în comparație cu trimestrul al treilea din anul 2018. Conform The Korea Herald, care citează compania de studiu de piață Strategy Analytics, creșterea se datorează vânzărilor excelente a noilor modele de smartphone-uri Samsung.

Gigantul high-tech sud-coreean a vândut aproximativ 500.000 de smartphone-uri în Japonia în perioada iulie-septembrie. Această cantitate corespunde unei cote de piață de aproximativ 6,7​% din piața smartphone-urilor din Japonia. Compania americană Apple este pe primul loc conform companiei Strategy Analytics. Apple are o cotă de piață incredibilă în Japonia, 63%!

Samsung este în fața companiilor Sharp și Sony în Japonia

Cifra din trimestrul al treilea a crescut brusc pentru Samsung, de la 2,4% acum un an la 6,7% în trimestrul trei 2019. În Q2 2019 gigantul tech Samsung a avut o cotă de piață de 9,8 la sută, cea mai mare cotă de piață din ultimii șase ani.

Samsung a fost cu mult în spatele cotei de piață acaparată de rivalul său american Apple ce are 63% din piața din Japonia. În același timp Samsung s-a clasat în fața celor două mărci japoneze, Sharp și Sony. Acestea au ocupat locul trei respectiv, locul patru în cota de piață din Japonia în Q3 2019, conform Strategy Analytics.

Sony Corporation sau simplu Sony, este un conglomerat multinațional cu sediul în Tokio, Japonia. Este al cincilea conglomerat media din lume, cu venituri anuale de aproximativ 73,8 miliarde de euro. Primul produs electronic sub marca Sony a fost un radio cu tranzistori, Sony TR-55, apărut în 1955.

În luna martie, compania Samsung și-a deschis un magazin emblematic pentru smartphone-urile Galaxy în centrul orașului Tokyo. Deschiderea a fost chiar înaintea lansării noii serii emblematice Samsung Galaxy S10. În octombrie, Samsung a lansat în Japonia seria Galaxy Note 10 și telefonul pliabil Galaxy Fold, pentru a-și extinde prezența pe această piață.

Samsung, partener olimpic în echipamentele de comunicații fără fir, a explorat modalități de a-și extinde poziția pe piața japoneză. În Japonia va avea loc anul viitor Jocurile Olimpice de Vară și operatorii japonezi de telefonie mobilă se pregătesc să profite de rețeaua 5G în timpul acestui eveniment. Samsung are cele mai multe modele cu o conectivitate 5G. Până la debutul Jocurilor Olimpice din 2020, Samsung va mai lansa alte modele 5G, printre ele seria Galaxy S11 și următorul smartphone pliabil Samsung Galaxy Fold 2.