Galaxy Buds Pro a ajutat Samsung să-și îmbunătățească cota de piață TWS

554
Galaxy Buds Pro a ajutat Samsung
Sursa Foto: phonearena.com

Pe lângă piețele globale de smartphone-uri, tablete și smartwatch-uri, Apple și Samsung sunt angajate într-o luptă acerbă pentru locul întâi în vânzările la nivel mondial de căști fără fir. În general, piața globală a TWS a crescut cu 44% în ceea ce privește vânzările de unități în Q1 2021. Galaxy Buds Pro a ajutat Samsung să reducă diferența față de AirPod-urile Apple în primul trimestru al anului 2021.

Samsung și-a păstrat al treilea loc anul trecut în segmentul global TWS (True Wireless Stereo) după Apple și Xiaomi. Cele două companii au pierdut din cota de piață comparativ cu trimestrele anterioare. În schimb, Samsung a reușit să-și îmbunătățească performanțele în Q1 2021 și să reducă diferența dintre ea și cele două. Vinovatul principal a fost setul wireless Samsung Galaxy Buds Pro. China a înregistrat cea mai mare creștere anuală, în timp ce SUA are cea mai mare pondere.

Samsung locul doi în Q1 2021 grație setului Galaxy Buds Pro

Deși, cu siguranță, nu arată ca cifrele gamei iPad, Apple Watch și AirPods, cifrele Samsung se apropie tot mai mult de cele Apple. Samsung poate fi cu siguranță mândru de câștigurile pe care le au familiile sale Galaxy Tab, Galaxy Watch și Galaxy Buds în ultimul an și ceva. Seria Galaxy Tab S7, ceasul Galaxy Watch 3 și căștile Samsung Galaxy Buds Pro sau vândut foarte bine.

Căștile TWS au apărut din nevoia de a elibera mâinile unei persoane atunci când operează un telefon. În 1958, John C. Koss, un muzician audiofil și jazz din Milwaukee, a produs primele căști stereo. Anterior, căștile erau folosite doar de marina americană.

Apple a condus segmentul de căști TWS cu prețul de peste 100$ cu o cotă de piață masivă de 57%. A ocupat locul doi cu o cotă de piață de 17%, potrivit Counterpoint Research. Cu toate acestea, în timp ce atât Apple, cât și Xiaomi au pierdut cota de piață comparativ cu trimestrele anterioare, Samsung a reușit să își îmbunătățească performanțele în primul trimestru comparativ cu Q4 2020.

Samsung a lansat în ultimul timp două seturi TWS pe an

Samsung a fost compania cea mai performantă în primul trimestru din acest an pe piața TWS. Liz Lee analist principal la Counterpoint Research a spus: „Pe piețe extrem de competitive, cum ar fi Asia și Europa, Samsung a obținut o cotă de două cifre, cu o performanță bună a tuturor modelelor„.

Samsung a introdus cu succes Galaxy Buds Pro, programat să se conecteze cu lansarea Galaxy S21 în ianuarie. Compania a impulsionat vânzările de modele anterioare, cum ar fi Buds Live și Galaxy Buds+, prin promoții agresive de marketing”. A concluzionat Lee.

Sfidând pandemia de coronavirus, căștile TWS Samsung au reușit să facă ceea ce AirPod-urile Apple nu au putut în Q1 2021. Cota de piață Samsung a crescut comparativ cu ultimul trimestru al anului 2020, ajungând pe locul al doilea.

Apple s-ar putea să nu fie foarte fericit de reducerea decalajului față de Samsung, conform PhoneArena. Compania americană își vede felia de plăcintă micșorată din cauza „concurenței intensificate și a absenței unui nou produs în acest an„. Desigur, ultima „problemă” va fi rezolvată la un moment dat într-un viitor nu prea îndepărtat. Până atunci, strategia Samsung de a lansa două perechi de Galaxy Buds anual pare să dea roade.