Vânzările seriei Galaxy S21 au depășit un milion de bucăți în Coreea de Sud

487
Vanzarile seriei Galaxy S21 au depasit 1 milion de bucati in Coreea de Sud
Sursa Foto: Yonhap News Agency

Samsung Electronics Co. a declarat luni că vânzările noii sale serii emblematice de smartphone-uri, Galaxy S21, au depășit un milion de unități săptămâna trecută în Coreea de Sud. Compania a declarat că seria S21 a fost lansată la vânzare în Coreea pe 29 ianuarie. Vânzările acestei serii au atins cifra de un milion la 57 de zile de la lansare. Este cu aproximativ o lună mai repede decât seria Galaxy S20.

Samsung a lansat de obicei noile serii Galaxy S la jumătatea lunii februarie a fiecărui an. Anul acesta seria S21 a fost lansată mai repede, în luna ianuarie și a avut prețuri mai mici. Modelul de intrare, Galaxy S21 a avut un preț de 999.900 de woni (aproximativ 880 USD) în Coreea de Sud. A fost mult mai ieftin decât varianta low-end a lui Galaxy S20 care a costat 1,24 milioane de woni.

iLoveSamsung nu este un site afiliat Samsung, este un site al fanilor Samsung. Nu facem reclame și nu acceptăm reclame plătite pe site. Cele care apar sunt reclamele impuse de Google. Linkurile de pe site vă duc direct furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind linkurile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Vânzările seriei Galaxy S21 mai lente decât la seria Galaxy S10

Samsung a declarat că modelul de bază Samsung Galaxy S21 a reprezentat 52% din totalul vânzărilor seriei S21. A fost urmat de S21 Ultra de vânzări de 27% și S21+ cu 21%. Compania Samsung a specificat că ritmul vânzărilor seriei S21 a fost mai lent decât la seria Samsung Galaxy S10. Aceasta din urmă a depășit cifra de 1 milion de vânzări în 47 de zile de la lansarea pe piață în 2019.

Smartphone-urile deblocate din seria Galaxy S21 au reprezentat 20% din vânzările totale din Coreea de Sud. De asemenea, aproximativ 60% dintre modelele seriei au fost achiziționate online, arată datele Samsung, potrivit Yonhap. Vânzări foarte mari ale ultimei serii emblematice Samsung s-au înregistrat și în Statele Unite, Marea Britanie și Europa.

Strategy Analytics este o companie independentă de cercetare și consultanță din SUA fondată în 1 ianuarie 1968. Compania are sediul central în Boston, SUA. Are birouri în UK, Germania, Japonia, Coreea, India și China.

Potrivit companiei de cercetare de piață Strategy Analytics, Samsung a fost cel mai important furnizor mondial de smartphone-uri în februarie. Samsung a avut în februarie o cotă de piață de 23,1%, în fața companiei Apple care a realizat o cotă de 22,2%.