Galaxy Watch 4 crește cota de piață globală a ceasurilor inteligente Samsung

254
Galaxy Watch 4
Sursă foto: Samsung Global newsroom

Piața ceasurilor inteligente este mai aglomerată ca niciodată, cu multe modele premium care se lansează aproape o dată la două luni. Samsung tocmai a lansat de scurt timp seria sa Galaxy Watch 5, care este le vânzare de câteva zile. Dar se dovedește că popularitatea seriei precedente Galaxy Watch 4 a avut un efect impresionant. Și mai uimitor, gigantul coreean a avut încasări mari pe o piață globală în creștere a ceasurilor inteligente.

Samsung și-a crescut cota de piață smartwatch de la 7,4% la 9,2% între Q2 2021 și Q2 2022. Apple, pe de altă parte, a scăzut de la 30,6% la 29,3% în aceeași perioadă, conform AndroidPolice. Aceste date fac parte din Global Smartwatch Model Tracker publicat de compania de cercetare de piață Counterpoint Research.

Livrările globale de ceasuri inteligente în al doilea trimestru au crescut cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai mare creștere a avut loc în India, unde segmentul a fost supraalimentat odată cu sosirea unor noi ceasuri inteligente, inclusiv seria Galaxy Watch 4. Creșterea din India a fost una impresionantă, a fost de 347% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cele mai multe livrări de ceasuri inteligente au fost în America de Nord, 31% din piața globală. Aici Galaxy Watch 4 Galaxy Watch 4 Classic sa-u vândut foarte bine. India a fost pe locul doi cu 22% și China pe trei cu 21%. China a scăzut ca pondere, de la 26% în Q2 2021 la 21% în trimestrul doi din acest an. America de Nord este în continuare lider, deși livrările de ceasuri inteligente s-au redus cu 4% de la an la an.

Noise este o companie din India fondată în 2014. Noise a venit în mod constant cu inovații de vârf și inovatoare în domeniul audio și al tehnologiei conectate. Noise este brandul nr. 1 în India la smartwatch-uri și 2 la căști wireless.

Sujeong Lim, director asociat la Counterpoint Research, a declarat că piața ceasurilor inteligente și-a păstrat propria poziție, în ciuda previziunilor anterioare de recesiune. Ea a adăugat că 30% dintre modelele livrate în India în Q2 2022 s-au vândut cu sub 50 de dolari. Acest lucru a dus la această creștere impresionantă în India. Companiile cheie pentru India au fost mărcile regionale precum Fire-Boltt și Noise. Aceasta din urmă crescând cu 298% față de trimestrul doi de anul trecut.

Sursa: Counterpoint Global Smartwatch Model Shipment & Revenue Tracker, Q2 2022

Cota globală de piață a ceasurilor inteligente este dominată de Apple cu 29,3% în Q2 2022, urmată de Samsung cu 9,2%. Huawei cu 6,8% a fost pe locul trei, urmată de Fire-Boltt cu 6,3% și Noise 5,9%.

Huawei, care a ocupat locul doi cu doar un an în urmă, acum este pe locul trei. Livrările Amazfit au scăzut cu 11%, deși compania s-a descurcat destul de bine în India, crescând cu 65% față de primul trimestru. Cota globală a ceasurilor inteligente Xiaomi a scăzut în Q2 2022.