Iberia din Spania folosește peste 800 de dispozitive Samsung Galaxy

643
Sursa Foto: SamMobile.com

Cea mai mare companie aeriană din Spania, Iberia, s-a asociat cu Samsung Electronics pentru a crește eficiența, a grăbi procesele și a furniza informații în timp real ca parte a proiectului Go Up. Drept urmare, aeroporturile companiei Iberia din Spania vor folosi de acum peste 800 de dispozitive Samsung Galaxy. Acest lucru contribuie la ridicarea la un nou nivel a calității serviciului său de asistență aeroportuară.

Acest proiect include furnizarea către personalul de la sol al Iberia Airport Services de smartphone-uri și tablete rezistente Samsung. Printre acestea au fost amintite Samsung Galaxy XCover4S și Samsung Galaxy Tab Active 2. Sunt dispozitive ultra-rezistente la șocuri și căderi accidentale, au certificarea IP68 pentru a le proteja împotriva prafului și apei și pot fi, de asemenea, folosite cu mănuși. Cu aceste dispozitive mobile, personalul Iberia Airport Services va putea obține informații în timp real, să raporteze

Telefoane și tablete robuste Samsung Galaxy folosite de Iberia Airport Services

Samsung este un partener de încredere pentru transformarea digitală a unei companii și pentru procesele sale interne din orice sector. Este plăcerea noastră să lucrăm cu Iberia pentru a îmbunătăți procesele sale de management pe aeroporturi și pentru a facilita zilnic logistica călătoriilor a mii de pasageri„. A spus David Alonso, director Samsung Spania.

Combinând hardware-ul Samsung cu aplicații care precum CORA, Kepler, Push to Talk și Teams, informațiile pot fi centralizate într-un singur registru general. Astfel agenții și personalul Iberia Airport Services pot obține informații și primi sarcini actualizate în timp real. Acest lucru simplifică procesul și îmbunătățește gestionarea și distribuția resurselor. De asemenea, agenții sunt capabili să comunice între ei mai rapid și mai eficient.

Iberia este cea mai mare companie aeriană a Spaniei. A fost fondată în 1927 și are sediul în Madrid. În 8 aprilie 2010 British Airways și Iberia au fuzionat dar ambele companii aeriene continuă să opereze sub numele lor inițial.

Aplicații Samsung pentru personalul și agenții Iberia Airport Services

CORA: Această aplicație aduce în timp real date despre aeronava care afectează operațiunea de aterizare sau decolare. CORA ajută la urmărirea tuturor sarcinilor care se desfășoară în jurul avionului atunci când este pe pistă.

Kepler: Este un sistem care permite sortarea și planificarea informațiilor despre lucrările și intervențiile făcute în avioanele Iberia și nu numai. Diferența față de CORA este că la Kepler au acces mai mulți agenți și nu este doar pentru monitorizare, ci și pentru planificarea și distribuirea sarcinilor.

Push to talk: Este un sistem care permite conversații între agenții care operează în jurul unui avion și personalul biroului tehnic. Cu un dispozitiv Samsung, smartphone sau tabletă, agenții se pot conecta la stație, fără a fi nevoie de tradiționalul walkie-talkie.

Teams: Cu acest sistem de colaborare supraveghetorii zonei de pasageri pot împărtăși în timp real orice detaliu al operațiunii și pot anticipa eventualele incidente. În acest fel se pot preveni diferite situații care apar în funcționarea unui aeroport.