Probleme cu WhatsApp pe seria Galaxy S21 și alte telefoane Samsung

1349
Probleme cu WhatsApp pe seria Samsung Galaxy S21
Sursa Foto: galaxyclub.nl

Un număr destul de mare de utilizatori au probleme specifice cu WhatsApp. În special pe seria Samsung Galaxy S21. Totuși mai sunt și alte modele Samsung Galaxy cu aceste probleme. Mai exact, aceasta se referă la mesajul de eroare „Telefonul nu este conectat” atunci când utilizați WhatsApp Web în browserul dvs. sau în aplicația desktop. Uneori funcționează – dar uneori nu.

Seria Galaxy S21 pare să se confrunte cu o problemă legată de WhatsApp, iar unii utilizatori sunt înfuriați de ea. Au existat mai multe postări despre acest lucru pe Reddit, dar și pe forumul oficial al Samsung. Aici unii utilizatori de Galaxy S21 s-au plâns că nu pot trimite sau primi  mesaje WhatsApp prin desktop. Utilizatorii Galaxy S21, Galaxy S21+ și Galaxy S21 Ultra spun că aplicația desktop (și web) WhatsApp se deconectează frecvent de pe smartphone-urile lor. După deconectare, desktop-ul și aplicațiile web WhatsApp afișează acest mesaj: Asigurați-vă că telefonul dvs. are o conexiune activă la internet. Acest lucru poate fi destul de iritant, mai ales atunci când doriți să continuați conversația fără a deschide telefonul.

Probleme de conectare la WhatsApp cu Galaxy S21 pe desktop

O mulțime de oameni folosesc WhatsApp în principal pe telefon, dar adesea și pe computer. Bineînțeles, este mai plăcut să tastați prin browser sau prin aplicația desktop când lucrați. Acum, au apărut reclamații de la utilizatorii Samsung că sincronizarea între telefon și desktop nu funcționează fără probleme. Cauza exactă este mai puțin clară decât s-ar putea crede la prima vedere.

Aceleași reclamații au fost găsite în ultimul timp de nenumărate ori pe forumurile Samsung și pe Reddit, conform GalaxyClub. Conexiunea dintre telefon și aplicația browser / desktop se pierde odată cu închiderea ecranului telefonului. Pe computerul dvs. veți vedea mesajul „Telefonul nu este conectat” și mesajele nu vor apărea acolo până nu vă reconectați.

WhatsApp este o aplicație gratuită de mesagerie disponibilă pentru Android și alte smartphone-uri. Aplicația a fost creată de WhatsApp Inc. în Mountain View, California. A fost achiziționată în 2014 de Facebook pentru ~19 miliarde USD.

Iată ce să faceți! O posibilă cauză este faptul că Android 11 și Samsung OneUI 3.x închid uneori aplicațiile prea rapid. Cel mai probabil pentru reducerea consumului de energie. Ar fi bine să vă asigurați că acest lucru nu se întâmplă cu WhatsApp. Faceți acest lucru dacă accesați Setări ˃˃ Aplicații unde atingeți cele trei puncte din dreapta sus și alegeți Acces special. Apoi apăsați Optimizați consumul de baterie. Acum atingeți Aplicații neoptimizate în partea de sus, alegeți Toate și găsiți WhatsApp. Dacă opriți comutatorul pe WhatsApp, gata cu limitarea activităților de fundal și a conexiunilor. Rezolvat!

Dar, este clar că acest lucru nu oferă soluția pentru toți utilizatori. În cele din urmă, nu este pe deplin clar dacă problema este legată de software-ul Samsung sau, mai degrabă, poate de WhatsApp. Ceea ce este frapant, este că reclamațiile par să provină în principal de la o serie de telefoane Samsung.

Ce dispozitive Samsung Galaxy au astfel de probleme?

De departe, cele mai multe reclamații par să provină de la utilizatori de Galaxy S21, Galaxy S21+ sau Galaxy S21 Ultra. De asemenea, putem confirma că, de exemplu, Samsung Galaxy Z Fold 2 pare să facă și el figuri similare, din când în când. Un caz concret: Samsung Galaxy M40 folosit de unul dintre membrii redacției iLoveSamsung are și el aceleași probleme. Sigur pot fi și pe alte telefoane Galaxy, dar utilizatorii pun acest lucru pe rețea sau nu îți fac probleme.

Desigur, sperăm la o soluție care să ajute structural, fără să fiți nevoit să faceți tot felul de manevre pe telefon. Am văzut acest lucru concret în redacție și este cel puțin supărător. Nu contează dacă rezolvarea vine de la Samsung sau de la Facebook / WhatsApp. Sperăm într-o rezolvare oficială cât mai curând posibil.