O nouă reclamă pentru Fold și Flip, compania Apple luată iarăși în vizor

261
O noua reclama pentru Fold si Flip
Sursa foto: Samsung

Samsung tocmai a lansat o nouă reclamă pentru cele mai noi telefoane pliabile. Reclama pentru Galaxy Z Fold 5 și Galaxy Z Flip 5 a aterizat cam în aceeași perioadă în care Apple a anunțat seria iPhone 15. Deși firma coreeană nu ar recunoaște acest lucru, reclama la Fold și Flip este cu siguranță o altă săgeată către gigantul american din Cupertino, care nu are un iPhone pliabil.

Cel mai recent spot publicitar Samsung prezintă Galaxy Z Flip 5 și Galaxy Z Fold 5 ca fiind pliabile pentru toate emoțiile. „Închideți-vă telefonul, dezvăluie-ți sentimentele”, spune compania. Videoclipul de 35 de secunde arată oameni care folosesc duo-ul pliabil pentru a-și exprima sentimentele în diferite moduri. De la răsturnarea telefonului până la amânarea alarmei de dimineață și exprimarea entuziasmului de a obține un loc de muncă până la frustrarea la primirea apelurilor la serviciu și multe altele.

„Alăturați-vă partea inversă”, le spune Samsung tuturor la sfârșitul videoclipului. Acesta este sloganul pe care compania l-a folosit pentru pliabilele sale din 2022. Deși pare o reclamă simplă care promovează pe Fold 5 și Flip 5, știm ce face firma coreeană aici. Nu este o coincidență faptul că videoclipul a aterizat pe YouTube tocmai când seria iPhone 15 a devenit oficială.

Link-urile de pe site vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind link-urile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Reclama pentru Fild și Flip trolează iarăși compania Apple

Samsung încearcă să reamintească lumii că produce smartphone-uri pliabile care deblochează un tip complet nou de experiență de smartphone. Galaxy Z Flip 5 și Galaxy Z Fold 5 aduc o mână de îmbunătățiri față de predecesorii lor, seria Flip primind un ecran de acoperire mult mai mare. Samsung atrage iarăși atenția spre pliabilele sale și vrea să fure din entuziasmul oamenilor pentru seria iPhone 15.

În 2022 Apple a fost prima companie care a atins o valoare de piață de 3.000 de miliarde de dolari. Capitalizarea de piață a Apple a fost mai mare decât a tuturor țările, cu excepția a patru – Statele Unite, China, Japonia și Germania.

Noua reclamă Samsung la Fold și Flip nu face nicio referire evidentă la Apple și asta este surprinzător. Firma coreeană a fost renumită pentru astfel de reclame în trecut, vizând direct producătorul de iPhone-uri în numeroase ocazii. Un astfel de videoclip a venit în timpul Cupei Mondiale FIFA 2022. A prezentat o mare de pliabile din seria Flip care participă la ceea ce este cunoscut în mod obișnuit ca „un val mexican”. Deoarece iPhone-urile nu se pot plia, cum se întâmplă în tribune.

Înainte de asta, Samsung a lansat o campanie publicitară care vizează Apple pentru lipsa de inovație în produsele sale. „Ce naiba, Apple?” a spus compania într-un tweet (încă se numea tweet-uri pe atunci, dar acum cu X, nici nu știm cum să-l numim…). A urmat prin a spune că Samsung „s-a îndoit de doi ani, cinci luni și 20 de zile”, o referire la primul său pliabil Flip. Acestea sunt doar câteva exemple. În mod surprinzător, compania s-a abținut de la un alt astfel de atac asupra Apple în acest an. Sau poate că încă urmează altele de acum încolo, dar vom afla în curând.