Samsung Electronics ocupă locul 5 în “Best Global Brands” 2023

381
Best Global Brands 2023
Sursă foto: Brandemia

Potrivit datelor companiei Interbrand, valoarea mărcii Samsung Electronics s-a clasat în topul companiilor globale în 2023. Datorită acestui fapt, Samsung a reușit să fie printre primele 5 mărci globale pentru al patrulea an consecutiv. Interbrand lansează o listă cu „Cele mai bune mărci globale – Best Global Brands” în fiecare an. Pentru 2023 valoarea mărcii Samsung Electronics a atins 91,4 miliarde USD și a crescut cu 4% de la an la an.

Interbrand își lansează lista cu „Cele mai bune mărci globale” în fiecare an. Samsung Electronics Co., Ltd. a ocupat un loc în „Global Top 5” pentru al patrulea an consecutiv. Cele mai bune mărci globale ale Interbrand sunt listate în funcție de evaluarea valorii fiecărei mărci. Topul este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței mărcii asupra achizițiilor clienților și a competitivității mărcii.

În ciuda cererilor mai mici din acest an, valoarea mărcii Samsung a crescut în toate domeniile de afaceri în 2023. Conform datelor Interbrand, ascensiunea și locul Samsung printre primele 5 mărci globale s-a datorat unui cumul de factori. Apple, Microsoft, Amazon și Google au ocupat primele patru locuri, urmate de Samsung.

Sursă foto: Heaptalk

În top 10 “Best Global Brands” 2023 au mai fost Toyota, Mercedes-Benz, Coca-Cola, Nike și BMW. Valoarea mărcilor auto a crescut cu 9% în 2023, BMW (10) intrând pentru prima dată în top zece. Porsche (locul 47) Hyundai (32) și Ferrari (70) au atins toate o rată de creștere de două cifre și au reprezentat trei dintre primele cinci mărci cu cea mai rapidă creștere.

Interbrand este o companie de consultanță de marketing cu sediul în New York, fondată în 1974. Interbrand are 24 de birouri în 17 țări. Interbrand publică anual topul Best Global Brands, cele mai valoroase 100 de mărci din lume.

Valoarea mărcii Samsung a crescut în toate domeniile de afaceri în 2023, în ciuda cererii lente din industria IT globală. Potrivit companiei Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influențată pozitiv de următoarele:

  • Îmbunătățirea constantă la nivel de companie a experienței clienților pe baza strategiei „One Samsung”.
  • Nivelul crescut de conectivitate și experiențe de joc îmbunătățite prin portofoliul larg de produse al companiei și SmartThings.
  • Rolul companiei de lider în viitoarele tehnologii inovatoare, cum ar fi 6G, inteligența artificială, auto, realitate augmentată și realitate virtuală.
  • Acțiuni consecvente pentru consolidarea leadership-ului ESG prin activități eco-conștiente în toate liniile de produse.

„Ne vom strădui întotdeauna să fim un brand iubit de clienții noștri prin conducerea în inovație tehnologică, permițând experiențe semnificative și continuăm eforturile noastre de sustenabilitate.” A spus YH Lee, Președintele Biroului de Marketing Global al Samsung Electronics, despre această performanță, potrivit SamMobile.