Samsung pe locul trei în top Brand Keys 2019 Loyalty Leaders

692
Sursa Foto: BrandKeys via TheWiseMarketer.com

În ultimele două decenii, compania Brand Keys a măsurat loialitatea cumpărătorilor față de mărci. Compania a măsurat schimbările și efectele pe care acești indici de loialitate le-au avut asupra performanțelor și vânzărilor respectivei mărci. În general oricine lucrează în domeniul de măsurare a fidelității vă va spune că loialitatea este un lucru foarte dificil de măsurat și chiar mai dificil de măsurat efectul său asupra vânzărilor.

Topul cu numărul 23 al Brand Keys Loyalty Leaders relevat cea mai mare diversitate a celor mai mari 100 de mărci din ultimul deceniu. Sondajul Loyalty Leaders 2019 a examinat mărci din 110 categorii în SUA. A oferit astfel un set unic de date despre loialitate, implicare emoțională și comunicări privind marca.

Samsung pe un onorabil loc trei în Brand Keys 2019 Loyalty Leaders

Vă prezentăm primii 10 lideri de fidelitate în domeniile lor în 2019, conform Brand Keys. Samsung face notă discordantă între companiile americane, ocupând locul trei, după Amazon și Google ambele cu alte domenii de activitate. Numerele dintre paranteze indică locul ocupat în clasamentul de fidelitate din 2018.

  1. Amazon: retail online (nr. 1)
  2. Google: motor de căutare (nr. 2)
  3. Samsung: smartphone-uri (nr. 6)
  4. Amazon: tablete (nr. 9)
  5. Apple: tablete (nr. 7)
  6. Netflix: streaming video (nr. 4)
  7. Amazon: streaming video (nr. 5)
  8. Apple: smartphone-uri (nr. 3)
  9. Trader Joe: comerț cu amănuntul cu produse naturale (nr. 10)
  10. Hyundai: auto (nr. 14)

Hyundai Motor Company este o companie multinațională din Coreea de Sud. Compania a fost fondată în 1967. Împreună cu filiala Kia Motor (deținută în proporție de 32,8%) și filiala sa de lux Genesis Motor (deținută 100%), formează Hyundai Motor. Este al treilea cel mai mare producător de vehicule din lume.

Samsung Electronics a urcat trei locuri față de anul trecut și a fost plasată pe locul trei în „Liderii de fidelitate din 2019” efectuat de Brand Keys. Giganții IT americani Amazon și Google s-au menținut pe primul și respectiv al doilea loc. Surprinde puțin Apple în domeniul smartphone. Compania americană, chiar la ea acasă a fost depășită clar de gigantul high-tech sud-coreean Samsung. Design-ul, calitatea și tehnologiile de ultimă oră aflate pe smartphone-urile Samsung au mers la inima cumpărătorilor americani.

Samsung foarte apreciat de cumpărătorii din Statele Unite

Brand Keys 2019 Loyalty Leaders a fost realizat în august 2019 în SUA și a cuprins 55.115 de evaluări de la bărbați și femei cu vârste între 16 – 65 ani. Aceste persoane au fost alese aleatoriu din cele nouă regiuni de recensământ ale Statelor Unite. Respondenții au selectat categoriile în care sunt consumatori și au evaluat mărcile pe care au considerat ei că îi reprezintă.

Clasamentul este 100% bazat pe consumator, măsurând aspecte raționale și emoționale în procesul decizional al consumatorului. Sondajul Brand Keys Loyalty Leader din 2019 a evaluat 110 categorii și 921 de mărci. „Vestea bună este că loialitatea brandului este logică și ușor de înțeles. Veștile mai bune sunt loialitatea iar implicarea poate fi cuantificată, prevăzută și integrată în eforturile de cercetare ale unei mărci”. A spus Robert Passikoff, șeful Brand Keys, conform Thewisemarketer.