LG, Samsung și Meta conduc în brevetele hardware pentru metaverse

85
Brevetele hardware pentru metaverse
Sursa foto : via business-standard.com

„Metaversul” este o nouă tendință în industria tehnologiei. IDC, o cunoscută companie americană de cercetare a pieței, prezice că până în 2026, piața globală a metaverselor va ajunge la 74,7 miliarde USD. Aceasta este o creștere de patru ori în cinci ani. Hardware-ul specializat joacă un rol cheie în accesarea spațiului virtual, cum ar fi căștile 3D. De aici și creșterea cererilor pentru brevetele hardware pentru metaverse.

Dar, înainte de toate se pune întrebarea: Ce este metaversul? Metaversul poate fi considerat o versiune viitoare a Internetului, un spațiu cibernetic care încorporează realitatea virtuală, realitatea augmentată și grafica 3D în timp real. Este un spațiu digital în care oamenii se întâlnesc și interacționează virtual. Este o schimbare amplă (și momentan speculativă) în privința modulului cum vom interacționa cu tehnologia. În prezent, jocurile video oferă cea mai apropiată experiență de metavers.

LG, Samsung și Meta conduc în brevetele hardware pentru metaverse

Companiile sud-coreene și chineze sunt pe primele locuri în brevetele hardware pentru metaverse. LG Elctronics este pe primul loc cu cele mai multe brevete Metaverse. Din 2016, LG Electronics a depus cele mai multe cereri de brevete hardware pentru metaverse, potrivit Business-standard. Samsung Electronics este pe locul doi și Meta este pe locul trei. Huawei s-a clasat pe locul patru cu numeroase brevete legate de procesarea imaginilor și a afișajului.

Dimensiunea pieței metaverse a atins o valoare de 22,79 miliarde USD în 2021, potrivit GlobalData, o companie de top de date și analiză. Piața globală de metaverse este de așteptat să atingă 996 de miliarde de dolari în 2030, înregistrând o rată de creștere anuală compusă de 39,8%.

GlobalData este o companie de consultanță și analiză de date, cu sediul în Londra. Compania a fost înființată în 1999. Are peste 3000 de angajați în UK, SUA, Argentina, Coreea de Sus, Mexic, China, Japonia, India și Australia.

Culorile afișajelor și semiconductorii sunt printre punctele forte ale companiilor sud-coreene. Samsung Display este imbatabilă în acest domeniu, dar și LG Display ține foarte aproape. Companiile din Coreea de Sud și-au stabilit rapid o prezență în componentele de bază, mai degrabă decât în ​​căști și alte produse finite. Cum am scris mai sus, jocurile video și căștile 3D oferă cea mai apropiată experiență de metavers

Nici ceilalți giganți mondiali din domeniul tehnologiei nu stau cu mâinile încrucișate. Microsoft este pe locul cinci, Apple și Intel s-au numărat printre cele șase companii americane care au ajuns în top 10, Sony fiind singura companie japoneză din primele zece. Cu toate acestea, firmele japoneze au reprezentat 8%, din totalul de brevete hardware pentru metaverse primite. Primele 20 de companii au depus un total de 7.760 de brevete, SUA reprezentând 57%, Coreea de Sud 19% și China 12%.