Acasă Stiri Samsung cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an

Samsung cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an

Nielsen Corporation, o companie de cercetare a pieței, a publicat „Asia top 1.000 brands 2017”, și aici pe primul loc s-a situat Samsung, cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an consecutiv.

Când se citesc cuvintele „Samsung” și „încrederea consumatorilor”, unul dintre primele lucruri care vin în mintea consumatorilor este, probabil, infamul (acum proaspăt renăscut) Galaxy Note 7.

Nu este un lucru rău să fie trași la răspundere cei care au „contribuit” la autoaprinderea lui spontană. Dar se pare că publicul începe să ierte Samsung pentru această greșeală – cel puțin în Asia.

Acum compania Samsung a câștigat prima poziție în topul cercetătorului de piață Nielsen Corporation, „Topul celor mai mari 1.000 de mărci din Asia în 2017”, care acoperă majoritatea produselor de consum.

Și mai mult, pentru al șaselea an consecutiv i s-a acordat acest prestigios premiu, ceea ce este impresionant, având în vedere că sondajul nu s-a limitat doar la brandurile asiatice: clasificați sub Samsung sunt printre alte companii puternice pe plan mondial au fost Apple, Sony sau Nestle.

The Nielsen Company, este o firma de cercetare de piață și marketing la nivel mondial, cu sediul în New York City, Statele Unite ale Americii. Această companie a fost înființată în 1923 la Chicago, cu scopul de a oferi comercianților informații fiabile și obiective, privind impactul programelor de marketing și vânzări. Acum Nielsen Company operează în peste 100 de țări.

Sondajul a fost realizat online și a implicat mai mult de 6.000 de participanți din 13 țări asiatice. Ei au fost rugați să aleagă marca cea mai de încredere pentru fiecare dintre cele 17 categorii diferite de produse de consum. Voturile au fost apoi numărate, iar Samsung a venit pe primul loc – un rezultat care, teoretic, ar putea fi parțial atribuit nu doar calității produselor sale, ci și varietății lor considerabile.

Cu toate acestea, modul cum Samsung a gestionat fiasco-ul lui Galaxy Note 7, a avut un aport major în constiința celor care au votat în acest top al brandurilor din Asia.

Acest lucru întărește afirmațiile firmei Samsung care a spus că tratarea problemei a fost „rapidă, transparentă și eficientă”.

Nu știm dacă a fost chiar așa, prima rechemare a telefoanelor (au existat două dintre acestea, vă amintiți?), a fost o oarecare dezordine, în care oamenii au refuzat să-și schimbe telefonul cu probleme, cu unul mai sigur.

Totuși, oamenii au votat și au apreciat în final, modul cum firma sud-coreeană a gestionat problema.

Stiri

Samsung Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3 posibil cu certificare IP!

Durabilitatea rămâne o preocupare pentru smartphone-urile pliabile, iar Samsung ține cont de acest lucru cu fiecare nouă generație. Samsung Galaxy Z Flip...

Samsung Galaxy F52 5G a fost certificat de Bluetooth SIG

Samsung a început să lanseze mai multe smartphone-uri 5G și din gama Galaxy M. Dar, compania nu se oprește aici, un nou...

Samsung Galaxy A31 primește în cele din urmă actualizarea Android 11

Samsung Galaxy A31 a fost al doilea smartphone cel mai bine vândut la nivel global, în ianuarie 2021. Telefonul a fost lansat...

Samsung va lansa viitorul telefon pliabil Galaxy Z Flip 3 în opt culori diferite

Samsung lucrează deja la următoarele sale telefoane pliabile ce vor fi lansate anul acesta. Vor fi două, Samsung Galaxy Z Fold 3...

Samsung Smart Keyboard Trio 500 aproape de lansare

Samsung are o nouă tastatură wireless pe care încă nu a anunțat-o oficial, dar este deja listată pe site-ul său web. Numită...

Ingenuity, elicopterul NASA, are același cip ca Samsung Galaxy S5

Pe 19 aprilie elicopterul Ingenuity al NASA a realizat un zbor controlat pe planeta Marte, o premieră pentru omenire. Interesant este că...

6 lucruri pe care vrem să le vedem pe Samsung Galaxy Z Fold 3

În materie de telefoane pliabile Samsung este cel mai bun din lume. Nu are concurență în acest domeniu, gigantul tech lansând un...