Acasă Stiri Samsung cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an

Samsung cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an

Nielsen Corporation, o companie de cercetare a pieței, a publicat „Asia top 1.000 brands 2017”, și aici pe primul loc s-a situat Samsung, cel mai de încredere brand din Asia pentru al șaselea an consecutiv.

Când se citesc cuvintele „Samsung” și „încrederea consumatorilor”, unul dintre primele lucruri care vin în mintea consumatorilor este, probabil, infamul (acum proaspăt renăscut) Galaxy Note 7.

Nu este un lucru rău să fie trași la răspundere cei care au „contribuit” la autoaprinderea lui spontană. Dar se pare că publicul începe să ierte Samsung pentru această greșeală – cel puțin în Asia.

Acum compania Samsung a câștigat prima poziție în topul cercetătorului de piață Nielsen Corporation, „Topul celor mai mari 1.000 de mărci din Asia în 2017”, care acoperă majoritatea produselor de consum.

Și mai mult, pentru al șaselea an consecutiv i s-a acordat acest prestigios premiu, ceea ce este impresionant, având în vedere că sondajul nu s-a limitat doar la brandurile asiatice: clasificați sub Samsung sunt printre alte companii puternice pe plan mondial au fost Apple, Sony sau Nestle.

The Nielsen Company, este o firma de cercetare de piață și marketing la nivel mondial, cu sediul în New York City, Statele Unite ale Americii. Această companie a fost înființată în 1923 la Chicago, cu scopul de a oferi comercianților informații fiabile și obiective, privind impactul programelor de marketing și vânzări. Acum Nielsen Company operează în peste 100 de țări.

Sondajul a fost realizat online și a implicat mai mult de 6.000 de participanți din 13 țări asiatice. Ei au fost rugați să aleagă marca cea mai de încredere pentru fiecare dintre cele 17 categorii diferite de produse de consum. Voturile au fost apoi numărate, iar Samsung a venit pe primul loc – un rezultat care, teoretic, ar putea fi parțial atribuit nu doar calității produselor sale, ci și varietății lor considerabile.

Cu toate acestea, modul cum Samsung a gestionat fiasco-ul lui Galaxy Note 7, a avut un aport major în constiința celor care au votat în acest top al brandurilor din Asia.

Acest lucru întărește afirmațiile firmei Samsung care a spus că tratarea problemei a fost „rapidă, transparentă și eficientă”.

Nu știm dacă a fost chiar așa, prima rechemare a telefoanelor (au existat două dintre acestea, vă amintiți?), a fost o oarecare dezordine, în care oamenii au refuzat să-și schimbe telefonul cu probleme, cu unul mai sigur.

Totuși, oamenii au votat și au apreciat în final, modul cum firma sud-coreeană a gestionat problema.

Stiri

Dispozitivele Galaxy care vor primi actualizarea Android 12 și One UI 4.0

Interfața One UI 4.0 nu a fost momentan confirmată oficial, dar dacă Samsung nu decide să facă schimbări drastice filozofiei de proiectare...

Seria Samsung Galaxy S22 va avea o cameră de 50MP cu senzor RGBW

Samsung lucrează la un senzor de 200MP de ceva timp, care va ajunge mai întâi un smartphone Xiaomi Mi 12. Conform ultimelor...

Telefoanele Samsung care au primit patch-ul de securitate din august 2021

Actualizările Android încă nu sunt perfecte, dar vedem că lucrurile se îmbunătățesc de la an la an. Samsung a avut până recent...

Televizoarele Samsung QNED vor avea cea mai bună imagine de pe piață

Samsung Display se concentrează pe asigurarea uniformității în ecranele QNED, tehnologia are „cele mai bune caracteristici” pentru afișare din lume, spune UBI...

Au apărut specificațiile la Galaxy Watch 4 Classic și Galaxy Watch 4

Am văzut destul de multe zvonuri și scurgeri despre Samsung Galaxy Watch 4 și Galaxy Watch 4 Classic până acum. Ei bine,...

Samsung Galaxy Watch 4 Classic a apărut în noi fotografii

Înaintea lansării oficiale pe care o așteptăm pe 11 august, începem să avem o imagine completă și a lui Samsung Galaxy Watch...

Samsung ocupă locul cinci mondial pe piața Chromebook în Q2 2021

Samsung Electronics a fost al cincilea cel mai mare furnizor de Chromebookuri din lume în al doilea trimestru al anului. Datele au...