Samsung deschide noi centre de reparare pentru telefoanele Galaxy

237
Samsung deschide noi centre de reparare pentru telefoanele Galaxy
Sursa foto: via cnet.com

Poate telefonul tău Samsung are probleme, ecranul se sparge, un buton nu funcționează sau bateria nu ține încărcarea. Oricare ar fi problema, trebuie să o remediați cât mai curând posibil – deci unde ar trebui să o reparați? Samsung va deschide anul acesta 50 de centre specializate de reparații pentru telefoanele Galaxy în SUA.

Samsung a anunțat că desemnează 50 de magazine uBreakiFix din SUA existente drept locații emblematice de reparații Samsung. Aceste magazine, pe care compania le-a deschis în Houston, Los Angeles și în alte câteva orașe importante, vor avea echipamente specializate de reparații și un inventar extins de piese pentru a oferi remedieri rapide ale dispozitivelor Samsung Galaxy, cum ar fi Galaxy S23 Ultra.

Noi centre de reparare în SUA pentru telefoanele Galaxy

În 2018, Samsung a colaborat pentru prima dată cu serviciul de reparații uBreakiFix. În acest fel compania a oferit prim ajutor dispozitivelor Galaxy deteriorate sau cu ecranul spart. Câțiva ani mai târziu, în 2020, uBreakiFix a lansat serviciul We Come to You Venim la Tine, care este exact așa cum sună. Un specialist se duce cu mașina acolo unde ești, acasă, la serviciu sau la o cafenea și îți repară telefonul.

Noile centre de reparații emblematice Samsung anunțate acum sunt menite să se bazeze pe acest parteneriat. Colaborarea va face ca tehnicienii să repare mai rapid smartphone-urile Galaxy și să extindă gama de reparații pe care le pot efectua. Aceste locații specializate sunt găzduite la uBreakiFix de către magazinele Asurion, potrivit Cnet. Asurion, furnizorul de asigurări și garanții pentru dispozitive, a achiziționat uBreakiFix în august 2019.

Asurion este o companie fondată în 1994 și are sediul în Nashville, Tennessee, SUA. Compania Asurion oferă asigurări pentru smartphone-uri, tablete, electronice de larg consum, electrocasnice, receptoare de satelit și bijuterii.

Fiecare locație va primi echipamente specializate, piese și instruire de la Samsung. În acest fel va fi îmbunătăți procesul de reparații pentru toate smartphone-urile Galaxy. Pe lângă seria Galaxy S23 vor putea fi reparate Galaxy Z Fold 5 și Z Flip 5 și chiar Galaxy S23 Tactical Edition.

Mark Williams, șeful Samsung Care, spus că locațiile de reparare vor avea un inventar crescut pentru a oferi îngrijire chiar și pentru telefoanele mai rare. Williams a menționat că aceste magazine vor avea inițiative pilot, cum ar fi noi tipuri de reparații, înainte de a fi lansate la nivel național la alți furnizori de reparații autorizați de Samsung.

Nu vă faceți griji pentru datele personale dacă vă reparați telefonul Samsung

De multe ori că să vă ocupați de repararea unui telefon este o durere de cap. Pe lângă aceasta, este posibil să vă îngrijorați de datele de pe telefon atunci când predați dispozitivul pentru reparație.

Dacă vă remediați telefonul la un atelier de reparații de telefoane, este posibil să vă solicite PIN-ul sau parola pentru a efectua diagnostice sau pentru a efectua o reparație. Deci, există posibilitatea ca informațiile personale, numerele de card sau fotografiile, să fie accesate de un străin.

Pentru acest lucru Samsung a lansat Maintenance Mode – Modul de întreținere. Acesta vă permite să creați un profil separat pe telefon, care exclude toate fotografiile, videoclipurile și notele dvs. Dacă predați pentru reparare telefonul cu Modul de întreținere activat, tehnicianul poate accesa doar setările necesare pentru a-și efectua reparațiile.

Pentru a activa modul de întreținere, accesați Setări -> Îngrijirea bateriei și a dispozitivului -> Modul întreținere și activați funcția. Telefonul dvs. va reporni și un nou profil va apărea, fără nicio informație personală, în doar câteva minute.

Serviciul de reparații We Come To You costă 30$ (fără a include reparația). Pentru reparație un tehnician specializat în telefoane Samsung vine la tine acasă. Tot ce trebuie să faceți este să solicitați o reparație, să predați telefonul unui tehnician când sosește și apoi să așteptați puțin. Majoritatea reparațiilor se fac în mai puțin de o oră. Dacă sunteți acoperit de garanție sau de asigurare, este posibil să nu fiți nevoit să plătiți prea mult, poate deloc, pentru remedieri.

Dacă tehnicienii de reparații nu pot repara telefonul acasă la tine, puteți permite reparatorului să vă ducă telefonul într-una dintre locațiile uBreakiFix. Nu putem decât spera ca Samsung să extindă acest sistem la nivel global sau cel puțin în Europa.