Acasă Stiri Samsung Display lansează noua sa siglă: ”OLED Provided by Samsung”

Samsung Display lansează noua sa siglă: ”OLED Provided by Samsung”

Samsung Display lansează o nouă campanie de sensibilizare a mărcii cu scopul de a familiariza mai mulți consumatori cu panourile sale de afișare OLED. Campania se întinde în 27 de țări și aduce un nou OLED furnizat cu sigla Samsung Display. Această siglă a fost înregistrată de Samsung în zeci de țări și va fi utilizată pe o varietate de segmente de piață.

Samsung a fabricat tehnologie OLED de excepție în ultimii 14 ani. Este imbatabil pe piață cu o cotă incredibilă. Samsung Display crede că sigla sa trebuie să reflecte pe piață măiestria tehnică OLED de neegalat ajunsă la maturitate. Ar trebui să devină o insignă de încredere în ochii clienților și să fie recunoscută imediat. Noua siglă va ajuta clienții să identifice cu mai multă ușurință produsele alimentate de tehnologia OLED Samsung.

„OLED furnizat de Samsung” înregistrat ca marcă comercială

„OLED furnizat de Samsung” a fost înregistrat ca marcă comercială de către Samsung la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene (EUIPO). Logo-ul OLED Provided by Samsung – OLED furnizat de Samsung va apărea de acum pe toate noile produse care vor avea un afișaj produs de Samsung Display.

Cererea, depusă de Samsung la 10 decembrie 2020, se încadrează în categoria 9 a EUIPO, care acoperă aproape totul. Conform SamMobile, intră aici panouri de afișare și produse pentru smartphone-uri, televizoare, semnalizare digitală, PC-uri și articole portabile.

Logo (siglă), prescurtarea vine din cuvântul grecesc logogramă – logo „cuvânt” și grama „scriere”. Este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. Logo-ul poate fi compus din litere, o imagine sau o combinație a acestora.

Logo-ul, un pătrat stilizat multicolor are o mică poveste. Alegerea culorilor RGB (red, green, blue) pentru cadrul pătrat este menită să simbolizeze viziunea Samsung de a conecta oamenii prin „ferestre” vibrante. Între timp, colțurile rotunjite ale cadrului reprezintă scalabilitatea design-urilor OLED ale Samsung Display.

Potrivit vicepreședintelui executiv Samsung Display, Jeeho Baek, compania dorește să poziționeze agresiv tehnologia OLED în diferite domenii. Anul acesta, clienții se pot aștepta să vadă  logo-ul OLED furnizat de Samsung pe produse dintr-o varietate de segmente. Va apărea inclusiv pe laptopuri, notebook-uri, console de jocuri și automobile.

Stiri

Galaxy S21 Ultra: mai multe lucruri pe care ar trebui să le știți

De la prezentarea noii serii Samsung Galaxy S21 de săptămâna trecută, s-au scris multe despre toate cele trei dispozitive. În mare aproape...

Samsung poate întrerupe seria Galaxy S20 înaintea vânzării seriei S21

Samsung a lansat recent seria Galaxy S21 cu disponibilitate la vânzare din 29 ianuarie. Compania a introdus, așa cum ne-a obișnuit în...

Samsung dezvoltă un MLCC subțire pentru smartphone-urile 5G

Samsung Electro-Mechanics Co. a anunțat ieri că a dezvoltat un condensator ceramic multistrat ultra-subțire(MLCC) cu o structură cu trei prize care poate...

Seria Galaxy S21 în programul Google Android Enterprise Recommended

Programul Google Android Enterprise Recommended (AER) certifică dispozitivele Android pentru implementarea în întreprinderi. De la lansarea sa în 2018, Google a certificat...

Samsung SSD 870 Evo lansat, viteze mai mari și prețuri mai mici

SSD-ul 860 de la Samsung a fost unul dintre standardele pentru piesele pentru PC de când a fost lansat în 2018. Acum,...

Galaxy S21: atenție să nu confundați gaura pentru SIM cu a microfonului!

Seria Samsung Galaxy S21 este ridicată în slăvi de toată lumea, nu mai trebuie să o facem și noi. Acum urmează luarea...

Galaxy S21+ Phantom Green apare pe site-ul australian Samsung

Săptămâna trecută, Samsung a prezentat oficial seria Galaxy S21, căștile Galaxy Buds Pro și Galaxy SmartTag / SmartTag+ la primul eveniment Unpacked...