Samsung Display lansează noua sa siglă: ”OLED Provided by Samsung”

488
Samsung Display lanseaza o sigla de constientizare a marcii OLED
Sursa Foto: via SamMobile.com

Samsung Display lansează o nouă campanie de sensibilizare a mărcii cu scopul de a familiariza mai mulți consumatori cu panourile sale de afișare OLED. Campania se întinde în 27 de țări și aduce un nou OLED furnizat cu sigla Samsung Display. Această siglă a fost înregistrată de Samsung în zeci de țări și va fi utilizată pe o varietate de segmente de piață.

Samsung a fabricat tehnologie OLED de excepție în ultimii 14 ani. Este imbatabil pe piață cu o cotă incredibilă. Samsung Display crede că sigla sa trebuie să reflecte pe piață măiestria tehnică OLED de neegalat ajunsă la maturitate. Ar trebui să devină o insignă de încredere în ochii clienților și să fie recunoscută imediat. Noua siglă va ajuta clienții să identifice cu mai multă ușurință produsele alimentate de tehnologia OLED Samsung.

„OLED furnizat de Samsung” înregistrat ca marcă comercială

„OLED furnizat de Samsung” a fost înregistrat ca marcă comercială de către Samsung la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene (EUIPO). Logo-ul OLED Provided by Samsung – OLED furnizat de Samsung va apărea de acum pe toate noile produse care vor avea un afișaj produs de Samsung Display.

Cererea, depusă de Samsung la 10 decembrie 2020, se încadrează în categoria 9 a EUIPO, care acoperă aproape totul. Conform SamMobile, intră aici panouri de afișare și produse pentru smartphone-uri, televizoare, semnalizare digitală, PC-uri și articole portabile.

Logo (siglă), prescurtarea vine din cuvântul grecesc logogramă – logo „cuvânt” și grama „scriere”. Este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc. Logo-ul poate fi compus din litere, o imagine sau o combinație a acestora.

Logo-ul, un pătrat stilizat multicolor are o mică poveste. Alegerea culorilor RGB (red, green, blue) pentru cadrul pătrat este menită să simbolizeze viziunea Samsung de a conecta oamenii prin „ferestre” vibrante. Între timp, colțurile rotunjite ale cadrului reprezintă scalabilitatea design-urilor OLED ale Samsung Display.

Potrivit vicepreședintelui executiv Samsung Display, Jeeho Baek, compania dorește să poziționeze agresiv tehnologia OLED în diferite domenii. Anul acesta, clienții se pot aștepta să vadă  logo-ul OLED furnizat de Samsung pe produse dintr-o varietate de segmente. Va apărea inclusiv pe laptopuri, notebook-uri, console de jocuri și automobile.