Samsung Display Co. cel mai mare producător mondial de afișaje, a dominat categoric piața piața globală a ecranelor de smartphone-uri în primul trimestru al anului. Informația a fost publicată ieri de compania de cercetare de piață Strategy Analytics.
Samsung Display, o subsidiară a producătorului de smartphone-uri Samsung Electronics, a avut o cotă de 52%. China BOE Technology Group Co. a ajuns pe locul doi cu 14,3% urmată de Tianma Microelectronics Co. cu 8,2%. Tianma este o companie tot din China. Piața globală a panourilor de afișare a avut o ușoară creștere din punct de vedere al veniturilor în Q1 2020.
Samsung Display va renunța la ecranele LCD
„Samsung Display și-a menținut poziția globală în categoria afișajelor de smartphone-uri. Compania sud-coreeană produce o varietate mare de ecrane de calitate foarte bună cu un randament de producție foarte ridicat„. A spus Strategy Analytics. „Samsung Display are un design câștigător pentru panourile sale care au ajutat la creșterea veniturilor din primul trimestru„.
Potrivit raportului publicat de agenția de presă sud-coreeană Yonhap, piața globală a afișajelor de smartphone-uri a înregistrat venituri de 8,9 miliarde USD în perioada ianuarie-martie. Este o creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului precedent. Cu toate acestea, creșterea sa a fost încetinită datorită pandemiei COVID-19 încă în desfășurare.
„În primul trimestru al anului 2020, cererea mare a fost pentru ecrane OLED. Cererea pentru ecrane LCD este în scădere și este o suprasaturație de LCD-uri pe piață. Companiile producătoare de smartphone-uri continuă să scadă cererea de panouri LCD și timp ce cererea de ecrane OLED este în creștere”. A spus compania de cercetare de piață Strategy Analytics. Recent Samsung Display a declarat că va renunța să mai producă ecrane LCD.
„Ne așteptăm ca piața afișaje de smartphone-uri să continue să încetinească. Încă sunt perturbate lanțurile de aprovizionare ale clienților, împreună cu o scădere puternică a cererii de produse pentru piață din cauza pandemiei COVID-19”. A spus Strategy Analytics.