Samsung produce mai multe ecrane OLED pentru noile iPhone-uri Apple

2415
Sursa Foto: via SamMobile.com

Compania americană Apple a lansat recent noua serie iPhone și lucrează din greu pentru a vinde cât mai multe unități. Se pare că există o cerere mare pentru noile dispozitive, deoarece conform informațiilor Samsung va crește oferta OLED pentru cele mai noi telefoane Apple. Conform informațiilor, Samsung Display  va furniza până la 50 de milioane de ecrane OLED pentru Apple în a doua jumătate a acestui an.

Samsung, prin Samsung Display este principalul furnizor de ecrane OLED pentru iPhone-urile Apple. Datorită răspunsului de piață pozitiv pentru cele mai recente telefoane din gama iPhone, Apple are nevoie de mai multe ecrane. Samsung Display furnizează 90% din panourile OLED pentru iPhone, inclusiv pentru iPhone 11 Pro și iPhone 11 Pro Max. Pentru iPhone 11 cu afișaj LCD, furnizori sunt Japan Display, LG Display și Sharp.

Samsung Display va furniza până la 50 de milioane de ecrane OLED pentru Apple

Alături de Samsung Display mai furnizează ecrane OLED și compania LG Display. Aceasta furnizează o parte din display-urile pentru Apple iPhone 11 Pro Max. Din informațiile din interiorul companiei Apple, afișajele produse de LG Display nu se ridică la nivelul celor produse de Samsung Display.

Conform Sam Mobile Samsung Display a furnizat 22,2 milioane de panouri OLED către Apple în Q3 2019. Acestea au fost ecrane de 5,85 inch și 6,46 inch. 3,9 milioane în iulie, 8,4 milioane în august și 9,9 milioane în septembrie. Este o creștere de 40% față de cele 6,9 ​​milioane de unități planificate inițial.

Sharp este o companie japoneză fondată în 1912. Își are numele de la unul din primele produse inventate de fondator, Tokuji Hayakawa, creionul mecanic Ever-Sharp („mereu ascuțit”) în 1915. Printre produsele firmei sunt: primul calculator cu tranzistori (1964), primul calculator cu ecran LCD (1973).

Samsung Display urmează să livreze 9,8 milioane de unități și 5 milioane de unități în lunile octombrie și respectiv noiembrie. Adăugându-se la oferta preconizată pentru luna decembrie, numărul total de ecrane OLED expediate către Apple în acest an ar putea atinge probabil 50 de milioane.

Cererea crescută pentru iPhone 11 funcționează cu siguranță și în favoarea companiei Samsung. În acest fel gigantul high-tech va înregistra venituri și profituri mai mari pentru filiala sa Samsung Display. Dincolo de rivalitatea de ani de zile dintre Apple și Samsung, dacă profiturile cresc pentru ambele companii, totul este uitat.