Acasă Stiri Samsung extinde garanția care expiră pentru toate produsele sale

Samsung extinde garanția care expiră pentru toate produsele sale

Am scris că Samsung a decis să extindă garanția tuturor produselor sale care expiră cu o lună. Măsura a fost luată în mai multe țări și acum avem confirmarea că acest lucru se întâmplă și în România. Conform Samsung România, garanția se va extinde automat până la 15 iulie 2020. Măsura vine în urma restricțiilor impuse de autorități din cauza pandemiei de COVID-19.

În aceste momente dificile, este important să rămânem împreună chiar și atunci când măsurile de distanțare socială trebuie respectate. De aceea, ca parte a eforturilor permanente ale companiei Samsung de a-i sprijini utilizatorii săi, a fost luată decizia de a extinde garanțiile tuturor produselor Samsung a căror perioadă de garanție urmează să expire între 15.03.2020 și 15.06.2020.

Prelungirea se va face automat fără nicio implicare din parte clienților

Astfel, utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții care au cumpărat orice fel de produs Samsung și se confruntă cu această situație nu trebuie să acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.

Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, Samsung oferă serviciul de asistență de la distanță, lansat în urmă cu trei ani în România. De asemenea, în aceste momente dificile din cauza COVID-19, în care mulți lucrează din propriile locuințe, Samsung România pune la dispoziția clienților un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenția fizică a specialiștilor noștri.

Astfel, un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să le returneze clienților dispozitivele reparate în cel mai scurt timp. În plus, pentru că sănătatea clienților este cea mai importantă, toate telefoanele care ajung în service beneficiază gratuit de dezinfectare. Reparațiile pot fi programate printr-un apel telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.

Stiri

Cum să schimbați funcția butonului Side Key pe Galaxy S sau Galaxy Note

Samsung aduce mereu noi caracteristici și funcționalități smartphone-urilor sale. Când este vorba de telefoanele emblematice de foarte multe ori seria Galaxy Note...

Exynos 880 aduce 5G, AI și jocuri îmbunătățite pentru gama medie

Samsung a prezentat recent un nou procesor Exynos, adaptat pentru smartphone-urile de gamă medie. Noul Exynos 880 are caracteristici integrate de conectivitate...

Samsung Electronics a sărbătorit Ziua Internațională a culturii Geek

În fiecare 25 mai, Ziua Internațională Geek sărbătorește pasionații de noi tehnologii. De mai bine de 50 de ani, Samsung Electronics este...

Cum să aveți grijă de aparatele electrocasnice Samsung

Adesea este dificil să găsești informații fiabile despre modul de îngrijire a dispozitivelor fără a deteriora suprafața sau mecanismele aparatelor. Fiecare gadget...

Samsung România a anunțat câștigătorii Stream Your Dream

Samsung Electronics România a anunțat finalul competiției Stream Your Dream Vlog Your Way Up. Ediția a cincea a fost cel mai amplu...

Funcția ECG pe Galaxy Watch Active 2 disponibilă în Coreea de Sud

Măsurarea electrocardiogramei (ECG) a fost una dintre cele mai așteptate caracteristici la Galaxy Watch Active 2. ECG nu a putut fi folosi...

Galaxy Note 20: 5 funcții pe care le dorim la următorul flagship Samsung

În fiecare an, Samsung se bazează pe seria Galaxy Note pentru a prezenta ultimele sale noutăți în materie de telefonie mobilă. Cu...