Samsung este lider pe piața globală TV în ultimii 17 ani consecutivi

268
Samsung televizoare 17 ani
Sursă foto: Samsung Global Newsroom

Potrivit firmei de cercetare de piață Omdia, Samsung a ocupat din nou primul loc pe piața globală de televizoare în 2022. Este pentru al 17-lea an consecutiv în care compania s-a clasat pe primul loc în industria TV. Această realizare poate fi atribuită angajamentului companiei față de experiențe de vizionare premium și design centrat pe utilizator.

Acordând prioritate gamei sale de produse premium, Samsung este de neegalat în industria televizoarelor timp de 17 ani impresionanți. Poate cel mai bun exemplu în acest sens este gama sa Neo QLED. În 2022, Samsung a vândut 9,65 milioane de unități de televizoare QLED și Neo QLED. În acest fel gigantul coreean a ajuns la vânzări cumulate la 35 de milioane de unități din cele două modele de la lansarea lor în 2017.

Samsung nu are rival în lume pe piața TV

Samsung a dominat, de asemenea, segmentul de piață de televizoare ultra-largi în 2022. Compania a avut 36,1% și 42,9% cotă de piață pentru televizoarele de peste 75 de inch (190,5 centimetri) și, respectiv, de 80 de inch (203,2 centimetri). Pentru piața TV premium cu un preț de peste 2.500$, Samsung a păstrat cea mai mare cotă de piață după venituri: 48,6%.

Poziția ocupată de Samsung în ultimii 17 ani este o dovadă a angajamentului companiei de a oferi cele mai inovatoare produse cu design centrat pe consumator și experiențe de utilizator îmbunătățite. Lansarea televizorului Bordeaux în 2006 a marcat adoptarea generală a televizoarelor LCD cu design sofisticat și factor de formă ușor. A fost, de asemenea, prima dată când Samsung a ocupat locul unu pe piața globală de televizoare. Compania a continuat să aducă tehnologii inovatoare mai aproape de consumatori prin lansarea primului său televizor LED în 2009 și Smart TV în 2011. Și la aceste modele Samsung a deținut poziția de top pe piață după lansări, potrivit SamsungNewsroom.

Cei mai mari producători de televizoare din lume sunt Samsung Electronics, Sony (până în 2006 pe primul loc în lume), LG Electronics, Panasonic Corporation, Hisense, Skyworth (China), TCL și Vizio, singura companie din SUA.

În 2017, Samsung a definit termenul „afișaj de generație următoare” prin dezvăluirea primului televizor QLED. Acesta folosește puncte cuantice pentru a obține un volum de culoare de 100%. În 2018, compania a lansat revoluționarul QLED 8K, urmat de Mini-LED, Neo QLED și Micro LED în 2021. Această colecție de tehnologii inovatoare a redefinit standardul pentru calitatea imaginii TV și a continuat să stabilească noi repere în industrie de fiecare dată.

Noi modele de gama Samsung Lifestyle

În plus, Samsung a lansat noi categorii de pionierat, cum ar fi seria Lifestyle. Începând cu designul iconic al The Serif în 2016, Samsung a continuat să-și evolueze gama de produse cu design-uri noi pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului cu aceste televizoare. Compania a lansat The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere și The Freestyle.

În 2023, angajamentul Samsung față de inovare continuă cu dezvoltarea tehnologiei intuitive concepute pentru a satisface nevoile utilizatorilor. SmartThings va permite integrarea și conectivitate fără întreruperi a mai multor dispozitive, securitatea rămânând o prioritate de top. În acest fel utilizatorii pot să creeze experiențe profund personalizate care să se potrivească cu preferințele și nevoile lor unice.