Acasă Stiri Samsung numărul 1 la cota de piață în SUA la electrocasnice

Samsung numărul 1 la cota de piață în SUA la electrocasnice

Samsung Electronics și-a păstrat locul unu la cotă de piață în Statele Unite în domeniul aparatelor electrocasnice pentru al doilea an consecutiv în 2017, datorită în special vânzărilor foarte mari de frigidere, mașini de spălat și aragaze.

Potrivit firmei americane de cercetare de piață TraQline, cota de piață a gigantului high-tech Samsung la produsele de uz casnic cheie a fost de 19,5% din aparatele de consum vândute în țara nord-americană. Acest procent reprezintă o creștere semnificativă, aproape dublu, față de 11,5% cât a avut în 2014.

Pentru trimestrul patru din 2017, cota de piață a companiei a fost de 21%. A fost pentru prima dată când cota de piață a gigantului tehnic a depășit pragul de 20% pe o perioada de trei luni (un trimestru). Cifra atinsă de Samsung în cel de-al patrulea trimestru reprezintă un câștig de 2,3 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului precedent.

O asemenea evoluție a contribuit la consolidarea imaginii mărcii Samsung pe una din piețele cele mai pretențioase și în același timp importante ale lumii.

Datele furnizate de acest studiu au arătat că acest procent impresionant de cotă de piață, a companiei Samsung, a fost atins în urma vânzările foarte mari de produse premium precum frigiderul inteligent Family Hub și mașinile de spălat FlexWash. Alte produse care au contribuit la această creștere sunt aparatele legate de gătit, în special aragazele.

TraQline este unul dintre cele mai importante instrumente de urmărire a cotelor de piață din lume. Este parte a companiei americane The Stevenson fondată în 1995 cu sediul în Louisville, Kentucky SUA. Studiile de piață efectuate de TraQline oferă companiilor posibilitatea de a lua decizii pe baza cotei de piață reale și a comportamentului consumatorilor.

Rezultatele pozitive se datorează timpului și efortului depus de Samsung în determinarea cerințelor și tiparelor de viață ale consumatorilor„, a spus un director executiv de la firma sud-coreeană. El a subliniat că Samsung dorește să se concentreze și mai mult pe inovare pentru a oferi în continuare cele mai bune servicii și produse consumatorilor.

Stiri

Samsung România lansează a șasea ediție Stream Your Dream

Samsung România lansează astăzi cea de-a șasea ediție Stream Your Dream. Conferința va fi transmisă live, pe canalul de YouTube Samsung România,...

Comparație Huawei Mate 40 Pro vs Samsung Galaxy Note 20 Ultra

Huawei Mate 40 Pro a fost lansat în luna octombrie și are la interior tot ce poate fi mai bun din tehnologia...

Galaxy A12 și Galaxy A02s prezentate, vor fi la vânzare în ianuarie 2021

Samsung tocmai a anunțat două noi telefoane bugetare care aparțin liniei Galaxy A 2021. Este vorba despre Galaxy A12 și Galaxy A02s,...

Samsung nu va lansa pe Galaxy Z Flip 2 la următorul eveniment Unpacked

Nu au existat prea multe zvonuri despre viitorul Samsung Galaxy Z Flip 2. Era de așteptat ca gigantul tech să lanseze acest...

Un viitor smartphone Samsung Galaxy Note rulabil dotat cu S Pen

Smartphone-ul rulabil pare a fi noua tendință pentru 2021. Diverși producători au anunțat că au în curs de dezvoltare un astfel de...

Samsung va beneficia din nou din furnizarea de ecrane OLED pentru Apple

Samsung a fost ales, alături de LG Electronics și BOE, pentru a furniza ecrane OLED pentru Apple. Majoritatea ecranelor și în special...

Samsung are o cotă de piață enormă pe piața globală TV în Q3 2020

Samsung Electronics Co. a rămas cel mai mare furnizor de televizoare din lume în Q3 2020. Informația a fost făcută publică de...