Samsung numărul 1 la cota de piață în SUA la electrocasnice

1815

Samsung Electronics și-a păstrat locul unu la cotă de piață în Statele Unite în domeniul aparatelor electrocasnice pentru al doilea an consecutiv în 2017, datorită în special vânzărilor foarte mari de frigidere, mașini de spălat și aragaze.

Potrivit firmei americane de cercetare de piață TraQline, cota de piață a gigantului high-tech Samsung la produsele de uz casnic cheie a fost de 19,5% din aparatele de consum vândute în țara nord-americană. Acest procent reprezintă o creștere semnificativă, aproape dublu, față de 11,5% cât a avut în 2014.

Pentru trimestrul patru din 2017, cota de piață a companiei a fost de 21%. A fost pentru prima dată când cota de piață a gigantului tehnic a depășit pragul de 20% pe o perioada de trei luni (un trimestru). Cifra atinsă de Samsung în cel de-al patrulea trimestru reprezintă un câștig de 2,3 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului precedent.

O asemenea evoluție a contribuit la consolidarea imaginii mărcii Samsung pe una din piețele cele mai pretențioase și în același timp importante ale lumii.

Datele furnizate de acest studiu au arătat că acest procent impresionant de cotă de piață, a companiei Samsung, a fost atins în urma vânzările foarte mari de produse premium precum frigiderul inteligent Family Hub și mașinile de spălat FlexWash. Alte produse care au contribuit la această creștere sunt aparatele legate de gătit, în special aragazele.

TraQline este unul dintre cele mai importante instrumente de urmărire a cotelor de piață din lume. Este parte a companiei americane The Stevenson fondată în 1995 cu sediul în Louisville, Kentucky SUA. Studiile de piață efectuate de TraQline oferă companiilor posibilitatea de a lua decizii pe baza cotei de piață reale și a comportamentului consumatorilor.

Rezultatele pozitive se datorează timpului și efortului depus de Samsung în determinarea cerințelor și tiparelor de viață ale consumatorilor„, a spus un director executiv de la firma sud-coreeană. El a subliniat că Samsung dorește să se concentreze și mai mult pe inovare pentru a oferi în continuare cele mai bune servicii și produse consumatorilor.

SURSĂKoreaHerald