Acasă Stiri Samsung numărul 1 la cota de piață în SUA la electrocasnice

Samsung numărul 1 la cota de piață în SUA la electrocasnice

Samsung Electronics și-a păstrat locul unu la cotă de piață în Statele Unite în domeniul aparatelor electrocasnice pentru al doilea an consecutiv în 2017, datorită în special vânzărilor foarte mari de frigidere, mașini de spălat și aragaze.

Potrivit firmei americane de cercetare de piață TraQline, cota de piață a gigantului high-tech Samsung la produsele de uz casnic cheie a fost de 19,5% din aparatele de consum vândute în țara nord-americană. Acest procent reprezintă o creștere semnificativă, aproape dublu, față de 11,5% cât a avut în 2014.

Pentru trimestrul patru din 2017, cota de piață a companiei a fost de 21%. A fost pentru prima dată când cota de piață a gigantului tehnic a depășit pragul de 20% pe o perioada de trei luni (un trimestru). Cifra atinsă de Samsung în cel de-al patrulea trimestru reprezintă un câștig de 2,3 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului precedent.

O asemenea evoluție a contribuit la consolidarea imaginii mărcii Samsung pe una din piețele cele mai pretențioase și în același timp importante ale lumii.

Datele furnizate de acest studiu au arătat că acest procent impresionant de cotă de piață, a companiei Samsung, a fost atins în urma vânzările foarte mari de produse premium precum frigiderul inteligent Family Hub și mașinile de spălat FlexWash. Alte produse care au contribuit la această creștere sunt aparatele legate de gătit, în special aragazele.

TraQline este unul dintre cele mai importante instrumente de urmărire a cotelor de piață din lume. Este parte a companiei americane The Stevenson fondată în 1995 cu sediul în Louisville, Kentucky SUA. Studiile de piață efectuate de TraQline oferă companiilor posibilitatea de a lua decizii pe baza cotei de piață reale și a comportamentului consumatorilor.

Rezultatele pozitive se datorează timpului și efortului depus de Samsung în determinarea cerințelor și tiparelor de viață ale consumatorilor„, a spus un director executiv de la firma sud-coreeană. El a subliniat că Samsung dorește să se concentreze și mai mult pe inovare pentru a oferi în continuare cele mai bune servicii și produse consumatorilor.

Stiri

Un Samsung Galaxy Note 22 poate fi lansat în 2022

Peste aproximativ două săptămâni, Samsung va găzdui un mare eveniment Galaxy Unpacked pentru a anunța cele mai noi produse mobile. Sunt așteptate...

Samsung va deschide o nouă eră în inovația smartphone-urilor

Publicăm mai jos editorialul postat recent de TM Roh, President and Head of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. Aflăm de aici ce...

Samsung Galaxy Z Flip 3 va veni cu încărcare rapidă de 25W

Samsung se pregătește pentru seria Galaxy Z de smartphone-uri pliabile. Noile telefoane pliabile Samsung vor fi lansate la Galaxy Unpacked 2021 în...

Specificațiile stiloului Samsung S Pen Pro se scurg înainte de lansare

Stiloul S Pen aflat pe Samsung Galaxy S21 Ultra nu dispune de conectivitate Bluetooth LE, ceea ce înseamnă că îi lipsesc unele...

Actualizarea de securitate din august 2021 ajunge pe Galaxy A8 (2018)

Samsung Galaxy A8 (2018) a început să primească actualizarea de securitate din august 2021. Cea mai recentă versiune de firmware de la...

Samsung Galaxy A03s aproape de lansare, are pagină de asistență live

Luna trecută Samsung Galaxy A03s cu numărul de model SM-A037F / DS a fost reperat la Biroul Standardelor Indiene (BIS). Acum pagina...

Samsung are profituri mari și promite să facă pliabilele mainstream

Samsung a anunțat câștigurile pe trimestrul doi din 2021, a obținut profit de aproximativ 11 miliarde de dolari. Este mai puțin decât...