Samsung ocupă locul patru în Q3 2020 în cota de piață wearables

494
Samsung ocupa locul patru in Q3 2020 in cota de piata wearables
Sursa Foto: Samsung

Samsung Electronics a fost al patrulea cel mai mare furnizor de dispozitive purtabile în al treilea trimestru al anului 2020. Datele au fost publicate ieri de International Data Corp. (IDC) și au relevat o creștere a cererii globale de articole purtabile în ultimul timp cu toate problemele generate de pandemia în curs și a situației economice aferente.

Samsung a livrat 11,2 milioane de unități de dispozitive purtabile în perioada iulie-septembrie 2020. Este vorba despre smartwatch-uri, trackere de fitness sau căști. Această cifră înregistrată este în creștere cu 32,2% față de aceeași perioadă din anul 2019. Gigantul sud-coreean a avut o cotă de piață de 9% în Q3 2020, potrivit IDC, citat de The Korea Herald.

Apple continuă să conducă piață la o diferență mare de Samsung

Strategia Samsung de a ataca piața wearables cu mai multe produse audio continuă să dea roade. Compania s-a clasat pe locul al patrulea pe piața de articole purtabile”, a spus IDC. „Livrările de căști Samsung au ajuns la 8,4 milioane în trimestrul trei alături de 2,6 milioane de ceasuri inteligente”.

Apple Inc. și-a consolidat poziția de top cu o cotă de 33,1%. Compania americană a livrat pieței 41,4 milioane de dispozitive purtabile în Q3, în creștere cu 38,6% față de Q3 2019. Xiaomi a fost al doilea cu 17 milioane de dispozitive, deși cota sa de piață a scăzut la 13,6% față de 14,5% un an mai devreme. Huawei a urcat pe locul al treilea, cu o cotă de 11%, rezultată din 13,7 milioane de dispozitive livrate. Livrările Huawei de dispozitive purtabile au crescut cu 87,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Fitbit a fost pe locul cinci.

Fitbit este o companie americană cu sediul în San Francisco, California, fondată în 2007. Principalele produse sunt brățările de fitness și smartwatch-urile. În 2019, Google și-a anunțat intenția de a cumpăra Fitbit pentru 2,1 miliarde de dolari.

IDC a declarat că piața globală a articolelor wearables a crescut cu 35,1% față de anul anterior în trimestrul trei al anului 2020, totalul livrărilor ajungând la 125 milioane de unități. „Creșterea a fost determinată de sezonalitate, lansarea de noi produse și pandemia globală”, a spus IDC. „Noile produse de la Apple, Samsung și altele au contribuit la reînnoirea interesului pentru ceasurile inteligente și alte dispozitivele de mână.

Livrările la nivel mondial doar de smartwatch-uri și brățări de fitness s-au ridicat la 54,8 milioane de unități în Q3 2020. Este o creștere cu 24% față de trimestrul trei din 2019, au arătat datele IDC.