Samsung pe primul loc pe piața globală Digital Signage de 15 ani

132
Signage-Global-No.1 digital Signage
Sursă Foto: Samsung

Printre alte categorii în care Samsung se află pe primul loc pe piața mondială ca vânzări se află și afișajele Digital Signage. Și aici Samsung este liderul pe piață și bate toate recordurile de vânzări. Clasat pe locul 1 timp de 15 ani, Samsung Electronics a fost din nou numit producătorul nr. 1 de semnalizare de către firma de cercetare de piață Omdia.

Potrivit datelor Omdia, Samsung nu numai că a condus piața globală de semnalizare cu o cotă de piață de 33% în 2023, dar a vândut și peste 2 milioane de dispozitive. Este un nou record pentru compania Samsung. Compania își apără astfel poziția de lider pe piața globală de semnalizare digitală.

„Faptul că am deținut locul 1 pe piața globală de semnalizare digitală timp de 15 ani consecutivi demonstrează angajamentul nostru față de inovare. În același timp, arată și capacitatea noastră de a ne adapta la condițiile în schimbare ale pieței și la nevoile clienților noștri”. A spus Hoon Chung, Vice Executiv Samsung și președintele Visual Display Business, potrivit SamsungNewsroom. „Vrem să oferim clienților noștri exact produsele, soluțiile și serviciile de care au nevoie pentru afacerea lor.”

Piața mondială de Digital Signage este condusă de Samsung, urmată de LG Electronics, ambele din Coreea de Sud. Sharp NEC Display Solutions (Japonia), LEYARD (China) și Sony Group Corporation (Japonia) sunt în Top 5 global.

Varietatea largă de produse de semnalizare digitală face posibilă această clasare pe primul loc în domeniul Digital Signage a companiei Samsung în ultimii 15 ani. Iată care sunt aceste produse:

  • The Wall. Este un display modular cu tehnologie Micro LED. Datorită designului flexibil, clienții pot planifica individual dimensiunea, raportul de aspect al afișajului și tipul de instalare, de exemplu suspendarea sau îmbrăcarea unei coloane, în funcție de nevoile și aplicația lor.
  • Smart Signage-Displays. Semnalizarea inteligentă afișează puncte cu profiluri subțiri. Se potrivesc aproape perfect în împrejurimile lor, creând o experiență de vizionare fascinantă
  • Outdoor-Signage-Displays. Ecranele de semnalizare în aer liber sunt potrivite pentru diverse integrări în aer liber. De exemplu, pentru publicitate exterioară sau la stațiile de încărcare pentru vehicule electrice, acestea oferă imagini clare în aproape orice condiții meteorologice.
  • Interactive Displays. Ecranele interactive promovează un mediu de lucru modern și interactiv pentru utilizare în zonele de lucru în comun. Tablourile digitale permit multitasking ușor și pot sprijini în mod eficient colaborarea, făcându-le la fel de utilizabile în mediile corporative și educaționale.

Puterea inovatoare a Samsung se reflectă în extinderea gamei de produse The Wall. Produse precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production impresionează clienții prin ușurința lor impresionantă de utilizare și posibilitățile lor diverse de aplicare. Wall este afișajul preferat pentru hotelurile de lux, inclusiv Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Clasarea Samsung pe primul loc în industria Digital Signage poate fi atribuită în mare parte urmăririi companiei de modernizare a produselor și serviciilor. Introducerea ecranului micro-LED transparent la CES din Las Vegas în ianuarie 2024 a fost descrisă de experții din industrie drept următoarea generație de afișaje comerciale.

Lansarea recentă a Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) este o dovadă suplimentară a angajamentului Samsung de a moderniza afișajele. Platforma nativă în cloud oferă servicii și soluții care permit și gestionarea simplă a conținutului pentru utilizatorii săi. În acest fel, combină gestionarea conținutului cu funcțiile de semnalizare la distanță.

Se așteaptă ca piața globală de semnalizare afișată să continue să crească în viitor cu aproximativ 8% anual. Astfel valoarea pieței este estimată să ajungă la 24,6 miliarde USD până în 2027. Aceasta reprezintă o creștere semnificativă de la 14 miliarde USD în 2020.

Principalele piețe pentru Digital Signage sunt:

  • America de Nord (Statele Unite ale Americii, Canada și Mexic)
  • Europa (Germania, Marea Britanie, Franța, Italia, Rusia și Turcia etc.)
  • Asia-Pacific (China, Japonia, Coreea, India, Australia, Indonezia, Thailanda, Filipine, Malaezia și Vietnam).