Samsung a anunțat rezultatele economice pe trimestrul II 2020

464
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Pandemia de COVID-19 a cauzat închideri ale unor unități de producție și scăderi ale vânzărilor în întreaga lume. Samsung a răspuns la aceste provocări prin intermediul lanțului său de furnizare global, reducând în același timp impactul pandemiei prin optimizarea costurilor și vânzările online.

Profitul operațional trimestrial a crescut cu 26% față de Q1 2020 și, cu 23% față de aceeași perioadă din anul trecut. A fost o cerere mare de cipuri de memorie și aparate electrocasnice, dar și vânzări mai reduse de smartphone-uri și alte dispozitive. Câștigurile au crescut pe baza unei cereri mari de microprocesoare din partea centrelor de date și pentru PC-uri. Au crescut și profiturile la afișele mobile în ciuda vânzărilor mai slabe de telefoane inteligente. Divizia Consumer Electronics a înregistrat câștiguri mai mari în ceea ce privește vânzările în creștere. Au avut trecere aparatele de aer condiționat și uscătoarele, precum și televizoare premium, inclusiv modele QLED.

 Samsung are speranțe și mai mari pentru anul 2020

Afacerea de memorie a înregistrat o cerere puternică pentru aplicații cloud legate de învățarea la distanță și educația online. Deoarece impactul pandemiei COVID-19 a continuat, cererea pentru telefoane mobile a fost relativ slabă„. A declarat compania sud-coreeană într-un comunicat, conform NewsSamsung.

Performanța pe fondul pandemiei este mai bună decât estimările experților, iar profitul companiei a crescut acum la 8,15 trilioane won ~6,84 miliarde USD. Performanța Samsung este impresionantă, deoarece veniturile au crescut în ciuda scăderii vânzărilor de telefoane mobile.

În așteptarea celui de-al treilea trimestru se preconizează că vânzările de smartphone-uri vor crește. Acest lucru este susținut de lansarea unui mix de produse de noi modele flagship la următorul Galaxy Unpacked. Vor fi lansate seria Galaxy Note 20 și Galaxy Z Fold 2 pe 5 august.

Samsung a fost fondată la 1 martie 1938. În 2018, veniturile Samsung au fost de aproape 212 miliarde USD, adică 13% din PIB-ul din Coreea de Sud. Samsung are o influență puternică asupra dezvoltării economice, a politicii, mass-mediei și culturii din Coreea.

În a doua jumătate a anului 2020, Samsung Electronics se așteaptă la o creștere treptată a cererii pentru dispozitive mobile și electronice de consum. În timp ce riscurile rămân, din cauza incertitudinilor persistente din partea COVID-19 și a competițiilor în creștere, Samsung va răspunde cererii printr-o gestionare flexibilă a lanțului de aprovizionare global pentru a asigura o ofertă stabilă pentru clienți.

În ceea ce privește afișajele este așteptată o creștere a veniturilor din afișajele mobile în trimestrul patru. Samsung se așteaptă la o cerere mare de telefoane în Q3, dar probabil limitată la modelele medii și mici. Pentru afișajele de dimensiuni mari, compania va accelera dezvoltarea ecranelor cu puncte cuantice (QD), conform planificării.